МОДЕЛІ РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ НОВОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКА І МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Р. М. Вернидуб

DOI:

https://doi.org/10.31392/129058

Ключові слова:

вища педагогічна освіта, інформаційне суспільство, дослідницьке навчання, підготовка учителя фізики і математики

Анотація

Обговорюються актуальні завдання вищої педагогічної освіти в контексті формування моделей освітніх програм дослідницького навчання для підготовки учителя фізики і математики нової української школи в умовах розгортання інформаційного суспільства. Зосереджується увага на провідній ролі науки, необхідності запровадження освітніх програм дослідницького характеру для підготовки нового вчителя з інноваційною спрямованістю на майбутню професійну діяльність. Виділяються два види наукової діяльності студентів, які різняться рівнем включення в формальний навчальний процес: навчально-дослідницька і науково-дослідницька робота студентів. Обговорюються етапи побудови з використанням методики проекту розвитку освітніх компетентностей CoRe2 таких новітніх освітніх програм дослідницького навчання для підготовки учителів фізики і математики.

Посилання

Goncharenko S. U. Pedagogichni doslidjennya: Metodychni porady molodym naukovcyam / S. U. Goncharenko. – Kyiv-Vinnycya : DOV “Vinnycya”, 2008. – S. 278.

NOVA SHKOLA. PROSTIR NOVYH MOJLYVOSTEY. Koncepciya MON Ukrainy. – Dostup za adresou: http://mon.gov.ua/Новини2016/08/17/mon.pdf

Litovchenko V. N. Formirovanie issledovatelskih umeniy studentov pedagogicheskih specialnostey universiteta sredstvami NIR : dis. …kand. ped. nauk. 13.00.01 / V. N. Litovchenko. – Minsk, 1999. – S. 197.

Kudina V. Pedagogika vyschoi shkoly : navchalnyi posibnyk dlya studentiv vyschyh navch.zakl. / V. V. Kudina, M. I. Solovey, E. I. Spicyn. – 2-e vyd., dop.i pererobl. – Kyiv : Lenvit, 2007. – 194 s.

Ovakimyan O. S. Naukovo-doslidna robota yak resurs rozvytku tvorchogo potencialu osobystosti studenta : avtoref. dys. … kand. sociol. nauk : 22.00.04 / O. S. Ovakimyan ; Harkivskyi nacion. univers.vnutr.sprav. – Kharkiv, 2005. – 20 s.

Metodychni rekomendacii z rozrobky osvitno-profesiynyh i osvitno-naukovyh prohram ta navchalnyh planiv pershogo i drygogo rivniv vyschoyi osvity / u kl. R. M . V ernydub, T. M. Kaschenko, O. O. Subina. – Kyiv :NPU imeni M. P. Dragomanova, 2014. – S. 88. – Dostup za adresou: http://www.npu.edu.ua/images/file/nmc/Nakazu_rozpor_NPU_Drahomanova

Penkovec O. V. Metod proektiv v navchalnomu procesi / O. V. Penkovec // Visn.Chernihivskoho derzh. ped. un-tu. – Vyp. 80. – Ser.: Pedahohichni nauky / hol. red. M. O. Nosko. – Chernihiv : CHDPU, 2010. – S. 118-121.

Vdovenko I. S. Zmist proektnoi tehnolohii v osvitnomu procesi trudovoho navchannya / I . S . V dovenko, A. M . L eonov // V isn. Chernihivskoho derzh. ped. un-tu. – Vyp. 80. – Ser.: Pedahohichni nauky / hol. red. M. O. Nosko. – Chernihiv : CHDPU, 2010. – S. 57-59.

CoRe Projects: Competences in Education and Recognition. - Доступ за адресою: http://www.core-project.eu/

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ