МЕТОДИКО-СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Автор(и)

  • Н. О. Бреславець

DOI:

https://doi.org/10.31392/129071

Ключові слова:

іншомовна комунікативна компетентність, освітні стратегії, методологічні принципи, інформаційна компетентність, критичне, творче мислення, діалог, спілкування, дискусія, імпровізація

Анотація

У сучасних умовах динамічного розвитку українського суспільства однією з пріоритетних цілей навчання студентів вузу є формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності, що є необхідним інструментом міжособистісного і професійного спілкування в умовах відкритого інформаційного простору і міжнародної співпраці. Метою вивчення іноземної мови є формування іншомовної компетентності майбутнього спеціаліста, яка використовує іноземну мову як засіб професійного та міжособистісного спілкування. Іншомовна компетентність є складовою частиною комунікативної компетентності, яка дозволяє розширити діапазон рішень комунікативно-практичних, соціальних і професійних завдань. У статті наводиться характеристика освітніх стратегій як дій, спрямованих на успіх. Висвітлено методологічні засади формування даної компетентності. Від викладача вимагається велика методична підготовка для впровадження інноваційних методів навчання як дієвого педагогічного засобу оптимального розвитку і професійного росту студентів.

Посилання

Bustrom R. Razvitie tvorcheskogo i kriticheskogo myshleniya / R. Bustrom. – Moskva : IOO, 2000. – 96 s.

Kozlenko V. N. Proizvolnaya kreativnosti lichnosti i ee sotsialnaya initsiativnost / V. N. Kozlenko // Organizatsiya vneklassnoy vospitatelnoy raboty v shkole: sbornik nauchnykh statey. – Tambov, 1977. – Vyp. 2. – S. 110-117.

Metodyka formuvannia mizhkulturnoi inshomovnoi komunikatyvnoi kompetentsii: kurs lektsii : navch. metod. posibnyk dlia stud. movnykh spets. osv.-kvalif. rivnia “mahistr” / O . B . B ihych, N. F. Borysko, H. E. Boretska ta in. ; za red. S. Yu. Nikolaievoi. – Kyiv :Lenvit, 2011. – 344 s.

Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya : ucheb. posobie dlya stud. ped.. vuzov i sistemy povysh. kvalif. ped. kadrov / p od red. Ye. S . P olat. – Moskva : Akademiya, 2003. – 272 s.

Sysoev P. V. Yazykovoe polikulturnoe obrazovanie / P. V. Sysoev // Inostrannyy yazyk v shkole. – 2006. – № 4. – S. 81-l86.

Khvedchenya L. V. Proektirovanie uchebnoy programmy po inostrannym yazykam na osnove kompetentnostnogo podkhoda. Nauchno-metodicheskie innovatsii v vysshey shkole / pod obshch. red. prof A. V. Makarova. – Minsk : RIVSh, 2008. – 186 s.

Wenden A. L. Learner strategies in language learning / A . L . W enden, J. R ubin. – Cambridge : Cambridge University Press, 1987. – 181 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-01

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ