МЕТОДИКА ПОЕТАПНОГО АНАЛІЗУ УСПІШНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВЧИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВНЗ

Автор(и)

  • М. А. Волосюк

DOI:

https://doi.org/10.31392/129150

Ключові слова:

моніторинг, поелементний аналіз, особистісно орієнтоване навчання, індивідуальна освітня траєкторія

Анотація

У статті повідомляється про подальший розвиток методики поелементного аналізу успішності при навчанні іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ. Показано, що дану методику можливо і доцільно адаптувати до різних форм роботи на заняттях. Вона дозволяє не тільки діагностувати динаміку ходу навчання, об’єктивно оцінювати результати навчальної діяльності кожного студента і виробляти стратегію по усуненню “прогалин” в знаннях і уміннях, але й забезпечує системність і комплексність в розвитку ключових компетентностей сучасного студента, сприяє створенню атмосфери співпраці, колективної творчості при взаємодії студент-викладач, студент-студент, а також дає можливість побудови ефективної індивідуальної освітньої траєкторії розвитку кожного студента, забезпечуючи, таким чином, його належну підготовку до успішного навчання у ВНЗ і подальшої діяльності.

 

Посилання

Volosyuk M. A. Adaptatsiya inozemnykh studentiv do navchannya u VNZ na osnovi kontseptsiyi bezperervnosti ta spadkoyemnosti / M. A. Volosyuk, O. M. Protsenko // Naukovi zapysky : zb. nauk. st. – Kyiv :NPU imeni M.P. Drahomanova, 2016. – Vyp. 129. – S. 71-80.

Volosyuk M. A. Problemy pidvyshchennya yakosti vykladannya v internatsional’nykh hrupakh studentiv dystsyplin pryrodnycho-naukovoyi, profesiynoyi ta praktychnoyi pidhotovky / M. A. Volosyuk, O. M. Protsenko, O. O. Pechertsev // Humanitarnyy visnyk DVNZ “Pereyaslav-Khmel’nyts’kyy derzhavnyy pedahohichnyy universytet im. Hryhoriya Skovorody”. Temat. vyp. “Mizhnarodni chelpanivs’ki psykholoho-pedahohichni chytanya”. – Kyiv :Hnozys, 2013. – Dod. I, vyp. 29, t.3. – S. 287-292.

Volosyuk M. A. Osobennosty sodeystvyya professyonal’nomu stanovlenyyu lychnosty v nachale protsessa obuchenyya v tekhnycheskom vuze / M. A. Volosyuk, O. M. Protsenko, O. O. Pechertsev // Sodeystvye professyonal’nomu stanovlenyyu lychnosty y trudoustroystvu molodykh spetsyalystov v sovremennykh uslovyyakh: sb. materyalov V Mezhdunar. zaoch. nauch.–prakt. konf., 20 dek. 2013 h. : v 2 ch. Ch. 1. – Belhorod : Yzd-vo BHTU ym. V.H. Shukhova, 2013. – S. 105-109.

Navchal’ni plany ta prohramy (dovuzivs’ka pidhotovka inozemnykh hromadyan). – Kyiv :IVTs “Vydavnytstvo “Politekhnika””, 2003. – Ch. 1. – 56 s.

Volosyuk M. A. Osobennosty prepodavanyya dystsyplyn matematycheskoho tsykla v ynternatsyonal’nykh hruppakh studentov / M.A. Volosyuk, E.M. Protsenko // Fundamental’na osvita ХХІ stolittya: nauka, praktyka, metodyka : mizhnar. nauk.–prakt. konf., 14–16 trav. 2013 r. : materialy dop. – Kh. : KhNUBA, 2013. – S. 42–45.

Volosyuk M. A. Teoretyko-metodolohichni aspekty chytannya lektsiy z dystsyplin pryrodnycho-matematychnoho tsyklu inozemnym studentam pidhotovchykh fakul’tetiv VNZ / M. A. Volosyuk // Naukovi zapysky : zb. nauk. st. – Kyiv :NPU im. M. P. Drahomanova, 2014. – Vyp. 119. – S. 61-70.

Monitorynh standartiv osvity / z a red. Al’berta Taydzhymana i T. N evilla Posltveyta. – L’viv : Litopys, 2003. – 328 s.

Monitorynh yakosti osvity: svitovi dosyahnennya ta ukrayins’ki perspektyvy / z a zah. red. O. I. Lokshynoyi. – Kyiv :K.I.S, 2004. – 128 s.

Lupina T. O. Monitorynh yakosti osvity: teoriya i praktyka. – Kyiv :Shkil’nyy svit, 2006. – 128 s.

Volosyuk M. A. Poelementnyy analyz pry obuchenyy ynostrannykh studentov podhotovytel’nykh fakul’tetov vuzov / M. A. Volosyuk, O. M. Protsenko // P roblemy i perspektyvy movnoyi pidhotovky inozemnykh studentiv : tezy dop. KhI mizhnar. nauk.–prakt. konf., 6-7 zhovt. 2016 r. – Kh. : KhNADU, 2016. – C. 396-399.

Volosyuk M. A. Strukturuvannya i heneralizatsiya navchal’noho materialu z fizyky pry propedevtychniy pidhotovtsi inozemnykh studentiv / M. A. Volosyuk // Naukovo-metodychni problemy movnoyi pidhotovky inozem-nykh studentiv : IV Mizhnar. nauk.-prakt. konf., 27-28 kvitnya 2011 r. : materialy konf. – Kyiv :KNAU, 2011. – S. 17-18.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-01

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ