САМОСТІЙНА РОБОТА СЛУХАЧІВ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

Автор(и)

  • О. О. Щербіна
  • Ю. В. Керпатенко

DOI:

https://doi.org/10.31392/131837

Ключові слова:

а6нгломовна аудитивна компетентність, іншомовна підготовка, ймовірне прогнозування, оперативна пам’ять, довготривала пам’ять

Анотація

Автори статті дослідили актуальну проблему щодо формування аудитивної компетенції. Формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх військових фахівців у самостійній роботі посіло у статті основне місце. Приділено увагу особливостям навчання іноземної мови дорослих, визначено та проаналізовано основні труднощі, що виникають у процесі навчання аудіювання англійською мовою на автентичних аудіо- та відеоматеріалах, а також наведено приклади методичної реалізації подолання вказаних труднощів на заняттях з англійської мови. Згідно до норм і положень, що регламентують освіту у вищих військових навчальних закладах, випускники мають уміти сприймати на слух і розуміти усні повідомлення під час безпосереднього спілкування та опосередковано: слухати інформацію усного повідомлення з метою збору, обробки та узагальнення інформації в загальній, військово-політичній, військово-спеціальній, соціально-політичній сферах. Автори статті наголошують, що навчання аудіювання відіграє провідну роль в іншомовній підготовці майбутніх фахівців воєнно-дипломатичної служби.

Посилання

Galskova N. D. Teoriya obucheniya inostrannym yazykam. Lingvodidaktika i metodika : uchebnoe posobie / N. D. Galskova, N. І. Gez. – 5-e izd. – Moskva : Akademiya, 2008. – 336 s.

Haponova S. V. Deiaki osoblyvosti tekstiv dlia navchannia audiiuvannia uchniv starshoi shkoly / S. V. Haponova // Inozemni movy. – 2003. – № 3. – S. 3-10.

Lahodynskyi O. S. Komunikatyvni osnovy anhlomovnoi pidhotovky maibutnikh mahistriv viiskovoho upravlinnia v mizhnarodnykh vidnosynakh / O. S. Lahodynskyi // Naukovi zapysky. – Kyiv :Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova. – 2012. – Vyp. 104. – S. 132-140.

Milrud R. P. Sovremennye kontseptualnye printsipy kommunikativnogo obucheniya inostrannym yazykam / R. P. Milrud, I. R. Maksimova // Inostrannye yazyki v shkole. – 2000. – № 4. – S. 152-156.

Nikolaieva S. Yu. Osnovy suchasnoi metodyky vykladannia inozemnykh mov / S. Yu. Nikolaieva. – Kyiv :Lenvit, 2008. – 285 s.

Shcherbyna O. O. Osoblyvosti pidhotovky studentiv nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv do mizhkulturnoi komunikatsii / O. O. Shcherbyna // Naukovi zapysky. – Kyiv :Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2015. – 274 s. – Vyp. 123. – S. 221-229.

Synov V. M. Rozvytok intelektualnykh umin maibutnikh fakhivtsiv voienno-dyplomatychnoi sluzhby u khodi inshomovnoi pidhotovky [Elektronnyi resurs] / V. M. Synov, O. O. Shcherbyna // Visnyk Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy. Seriia : Pedahohika. – 2015. – Vyp. 5. – Rezhym dostupu : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_5_17.

Graham D. Bodie. Theory and the advancement of listening research: A reply to Purdy. // Volume 25, – 2011. – Issue 3 – Rezhym dostupu: http://dx.doi.org/10.1080/10904018.2011.537149

Probleme beim Hörverstehen – Teil I – “Warum kann ich nicht gut hören?” – Rezhym dostupu : http://deutschlernen-blog.de/blog/2011/08/03/probleme-beim-hoerverstehen-teil-I/

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-08

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ