ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА НА ЗАНЯТТЯХ З НАРОДНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • О. В. Мельниченко
  • І. В. Горчинська

DOI:

https://doi.org/10.31392/144935

Ключові слова:

концертмейстер, музичний матеріал, музична культура, музичний твір, хореографія, народна хореографія.

Анотація

Фах концертмейстера є одним із найбільш затребуваних у спільному процесі музикування. На сьогодні він втілює багатовимірний вектор виконавського різновиду та підпорядкований декільком напрямам: оперний і балетний концертмейстер (у театрі опери і балету), концертмейстер хору, вокальних, інструментальних, оперно-симфонічних, хорових класів музичних навчальних закладів, тріади дитяча музична школа – музичне училище – вищий навчальний музичний заклад.

Посилання

Holdrych O., Khytriak S. Muzychna khrestomatiia dlia urokiv narodno-stsenichnoho tantsiu / Oleh Holdrych, Stanyslav Khytriak. – Lviv: Krai, 2006. – 232s.

Tarasov N. I. Klassicheskiy tanets. Shkola muzhskogo ispolnitelstva / Nikolay Tarasov. – SPb. : Izdatelstvo “Lan”, 2005. – 496s.

Yarmolovich L. Printsipy muzykalnogo oformleniya uroka klassicheskogo tantsa / L yubov Yarmolovich. – Leningrad: Izdatelstvo “Muzyka”, 1968. – 144 s.

Pidporinova K. V. Spetsyfika roboty kontsertmeistera v klasi klasychnoho tantsiu u vyshchii shkoli: pedahohichnyi aspekt. / K. V. Pidporinova // Khoreohrafichne mystetstvo v systemi khudozhno-estetychnoi osvity v Ukraini : materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. – Ivano-Frankivsk : Vydavnycho-dyzainerskyi viddil TsIP, 2007. – S. 47-50.

Kontsertmeyster v balete – professiya ili mesto raboty? // Sovetskiy balet. – 1988. – № 2. – S. 55-59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-13

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ