ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА НА ЗАНЯТТЯХ З НАРОДНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31392/144935Ключові слова:
концертмейстер, музичний матеріал, музична культура, музичний твір, хореографія, народна хореографія.Анотація
Фах концертмейстера є одним із найбільш затребуваних у спільному процесі музикування. На сьогодні він втілює багатовимірний вектор виконавського різновиду та підпорядкований декільком напрямам: оперний і балетний концертмейстер (у театрі опери і балету), концертмейстер хору, вокальних, інструментальних, оперно-симфонічних, хорових класів музичних навчальних закладів, тріади дитяча музична школа – музичне училище – вищий навчальний музичний заклад.Посилання
Holdrych O., Khytriak S. Muzychna khrestomatiia dlia urokiv narodno-stsenichnoho tantsiu / Oleh Holdrych, Stanyslav Khytriak. – Lviv: Krai, 2006. – 232s.
Tarasov N. I. Klassicheskiy tanets. Shkola muzhskogo ispolnitelstva / Nikolay Tarasov. – SPb. : Izdatelstvo “Lan”, 2005. – 496s.
Yarmolovich L. Printsipy muzykalnogo oformleniya uroka klassicheskogo tantsa / L yubov Yarmolovich. – Leningrad: Izdatelstvo “Muzyka”, 1968. – 144 s.
Pidporinova K. V. Spetsyfika roboty kontsertmeistera v klasi klasychnoho tantsiu u vyshchii shkoli: pedahohichnyi aspekt. / K. V. Pidporinova // Khoreohrafichne mystetstvo v systemi khudozhno-estetychnoi osvity v Ukraini : materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. – Ivano-Frankivsk : Vydavnycho-dyzainerskyi viddil TsIP, 2007. – S. 47-50.
Kontsertmeyster v balete – professiya ili mesto raboty? // Sovetskiy balet. – 1988. – № 2. – S. 55-59.