ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-СТИЛЬОВИХ УЯВЛЕНЬ ПІДЛІТКІВ У КОЛЕКТИВНОМУ МУЗИКУВАННІ
DOI:
https://doi.org/10.31392/145303Ключові слова:
педагогічні умови, музично-стильові уявлення, колективне музикування, камерний оркестрАнотація
У статті висвітлюються педагогічні умови формування музично-стильових уявлень підлітків у процесі занять в оркестровому класі. Автор визначає три педагогічні умови, котрі підвищують ефективність формування всіх компонентів структури музично-стильових уявлень учнів підліткового віку – учасників камерного оркестру. Першою умовою, котра спрямовує колективну музичну діяльність на ефективне формування музично-стильових уявлень підлітків, є створення мотиваційно-стимулюючого середовища навчального процесу задля усвідомлення значущості стилевідповідного виконання музичних творів. Другою умовою, яка оптимізує формування музично-стильових уявлень, є забезпечення творчої взаємодії між учасниками колективу – викладачами та учнями підліткового віку в процесі опанування стилевідповідним виконанням музики. Третьою педагогічною умовою, що забезпечує ефективність формування музично-стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні, є комплексне застосування варіативних форм навчальної діяльності.Посилання
Zahnitko A. P. Tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy / A. P. Zahnitko, I. A. Shchukina. – Donetsk : TOV “VKF “BAO”, 2009. – 960 s.
Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin): navchalnyi posibnyk / Halyna Mykytivna Padalka – Kyiv : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.
Savchyn M. V. Zahalna psykholohiia : navch. posib. / M. V. Savchyn. – Kиїв : Akademvydav, 2012. – 464 s. (Seriia “Alma-mater”).
Khaikyn B. E. Besedy o dyryzherskom remesle. Staty. / B. E. Khaikyn. – Москва : Sov. kompozytor, 1984. – 264 s. s yl.