РІВНЕВИЙ ПІДХІДУ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОМУ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНЛГОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • О. С. Синекоп

DOI:

https://doi.org/10.31392/145356

Ключові слова:

рівневий підхід, диференційоване навчання, професійно орієнтоване англомовне спілкування, майбутні фахівці з інформаційних технологій.

Анотація

Відповідність досягнень студента рівню володіння іноземною мовою є своєрідним індикатором успішності його навчання, а також збалансованим відповідником визначених навчальних цілей і завдань та специфіки організації комунікативної діяльності викладачем в обраній методиці. В даній статті розглядається рівневий підхід в контексті диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Автором аналізується досвід науковців щодо впровадження рівневого підходу у навчання іноземної мови в університетах. Визначено переваги чотирьохрічного навчання у бакалавраті у немовних вищих навчальних закладах. Схарактеризовано особливості навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей, що розгортається у горизонтально-вертикальній площині, де вертикаль представлена зростанням від рівня В1/В1+ до В2/В2+, а горизонталь – оволодінням загальнотехнічної та професійно орієнтованої англійської мови. Уточнено специфікації рівнів володіння студентами технічних спеціальностей іншомовним аудіюванням, говорінням (діалогічне і монологічне мовлення), читанням і письмом з опорою на вже існуючи дескриптори для диференційованого навчання.

Посилання

Azimov E. G. Novyy slovar metodicheskikh terminov i ponyatiy (teoriya i praktika obucheniya yazykam) / E. G. Azimov, A. N. Shchukin. – Moskva : Izdatelstvo IKAR, 2009. – 448 s.

Galskova N. D. Teoriya obucheniya inostrannym yazykam. Lingvodidaktika i metodika : ucheb. posobie dlya stud. lingv. un-tov i fak. in. yaz. vyssh. ped. ucheb. zavedeniy / N. D. Galskova, N. I. Gez. – 3-e izd., ster. – Moskva : Izdatelskiy tsentr “Akademiya”, 2006. – 336 s.

Diachkova Ya. O. Formuvannia profesiino spriamovanoi anhlomovnoi kompetentnosti v hovorinni u maibutnikh pravoznavtsiv : dys. ... kand. ped. nauk, 13.00.02 – teoriia i metodyka navchannia: hermanski movy / Diachkova Yana Olehivna. – Kyiv : KNLU, 2015. – 221 s.

Zahalnoievropeiski pe komendatsii z movnoi osvity : vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia / [nauk. red. ukr. vydannia Nikolaieva S. Yu.]. – Kyiv : Lenvit, 2003. – 273 s.

Zadorozhna I. P. Teoretyko-metodychni zasady orhanizatsii samostiinoi roboty maibutnikh uchyteliv z ovolodinnia anhlomovnoiu komunikatyvnoiu kompetentsiieiu : dys. ... d-ra ped. nauk, 13.00.02 / Zadorozhna Iryna Pavlivna. – Kyiv, KNLU, 2012. 440 s.

Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur : teoriia i praktyka : pidruchnyk dlia stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv / O. B. Bihych, N. F. Borysko, H. E. Boretska ta in. / za zahaln. red. S. Yu. Nikolaievoi. – Kyiv : Lenvit, 2013. – 590 s.

Parshykova O. O. Teoretychni osnovy navchannia inozemnoi movy uchniv pochatkovoi zahalnoosvitnoi shkoly : avtoref. dys. … dok.ped. n.: spets. 13.00.02– teoriia ta metodyka navchannia: hermanski movy / O. O. Parshykova. – Kyiv, 2010. – 45 s.

Simkova I. O. Metodyka navchannia anhlomovnoi profesiino oriientovanoi dyskusii studentiv inzhenernykh spetsialnostei : dys. ... kand. ped. nauk, 13.00.02 – teoriia i metodyka navchannia: hermanski movy / Simkova Iryna Olehivna. – Kyiv : KNLU, 2010. – 305 s.

Chernysh V. V. Teoretyko-metodychni zasady formuvannia u maibutnikh uchyteliv profesiino oriientovanoi anhlomovnoi kompetentsii v hovorinni : dys. ... d-ra ped. nauk, 13.00.02 / Valentyna Vasylivna Chernysh. – Kyiv : KNLU, 2015. 623 s.

Iahelska N. V. Metodyka orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv z anhliiskoi movy z vykorystanniam profesiinoho movnoho portfelia : avtoref. dys. … k. ped. n.: spets. 13.00.02 – teoriia ta metodyka navchannia : hermanski movy / N. V. Yahelska. – Kyiv, 2005. – 25 s.

English for Specific Purposes (ESP). National Curriculum for Universities. – Kyiv : BritishCouncil, Ukraine, 2005. – 107 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-13

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ