ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • А. Г. Сігова

DOI:

https://doi.org/10.31392/147219

Ключові слова:

громадянське виховання, формування громадянської компетенції, громадянська позиція, громадська самосвідомість

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі громадянського виховання учнів початкових класів, їх інтеграція в сучасному суспільстві та формування активної громадянської позиції. У статті розглядається сукупність педагогічних умов, що впливають на ефективність формування громадянської компетентності учнів початкових класів, запропонована теоретична модель громадянської позиції особистості. Розглянуто пріоритетні форми громадянського виховання у навчально-виховній роботі, проаналізовано їх можливості в контексті досліджуваної проблеми. Стаття представляє дослідження проблеми формування громадянської самосвідомості підростаючого покоління. Актуальність її дослідження обумовлена побудовою демократичної держави і необхідністю створення нової системи громадянської освіти учнівської молоді, що базуватиметься на ідеї розвитку самосвідомості особистості в незалежній державі.

Посилання

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity. Pochatkova shkola. – № 8, 2010. – S. 11.

Iermakov I. Fenomen kompetentnisno spriamovanoi osvity / I. Yermakov // Shkola : inform.-metod. zhurn. – 2006. – № 12. – S. 5-7.

Savchenko O. Ya. Vykhovnyi potentsial pochatkovoi osvity / O. Ya. Savchenko. – Kyiv, 2009. – S. 177-178.

Savchenko O. Ya. Chytanka / O. Ya. Savchenko. – Kyiv : Osvita, 2010.

Strebna. Interaktyvni metody navchannia v praktytsi roboty pochatkovoi shkoly / S trebna. – Kharkiv : Osnova. 2006.

Sukhomlynska O. V. Idei hromadianskosti: yevropeiski pidkhody ta ukrainski realii / O. V. Sukhomlynska // Formuvannia hromadianskoi kompetentnosti uchnivskoi molodi : materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (8-9 liutoho 2005 r.) ; red. kol. : L. O . B ielova, V. I . H avrysh, L. P. Pokroieva [ta in.]. – Kharkiv : KhONMIBO, 2005. – S. 82-90.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-13

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ