ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ

Автор(и)

  • О. М. Бордюк

DOI:

https://doi.org/10.31392/155833

Ключові слова:

вчитель мистецьких дисциплін, засоби мультимедіа, програмне забезпечення мистецького спрямування, інформаційно-комунікаційні технології, методи навчання, форми навчання

Анотація

У статті визначено чинники підвищення ефективності навчального процесу в мистецькій освіті шляхом застосування ІКТ. Автором розглянуто інноваційні методи та форми організації навчально-виховного процесу, оскільки вивчення та аналіз наукових надбань з цієї проблеми показали, що педагогічні моделі та методики використання ІКТ в мистецькій освіті багато в чому неприйнятні для формування навчально-виховного процесу, оскільки мають загальний характер і не враховують галузеву специфіку.  З’ясовано, що впровадження ІКТ інтенсифікують навчальний процес шляхом підвищення темпу, індивідуалізації навчання, моделювання ситуацій, збільшення активного часу кожного учасника та посилення наочності. Тому сучасний технологічний підхід з використанням ІКТ має численні переваги порівняно з традиційними засобами навчання. Обумовлено це тим, що комп’ютерно-орієнтовані засоби спрямовані на індивідуальний підхід до навчання, сприяють розвитку мистецьких здібностей та забезпечують більш широкі можливості, а отже стимулюють творче, самостійне навчання.

Посилання

Hurevych R. S . Informatsiini tekhnolohii navchannia: innovatsiinyi pidkhid : navchalnyi posibnyk / R. S. Hurevych, M. Yu. Kademiia, L. S. Shevchenko ; za red. R. S. Hurevycha. – Vinnytsia : TOV firma “Planer”, 2012. – 348 s

Dychkivska I. M. Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii : [navch. posib.] / I . M . D ychkivska. – Kyiv : Akademvydav, 2004. – 320 s.

Makarenko L. L. Istoryko-teoretychnyi analiz vprovadzhennia informatsiinykh system i tekhnolohii v profesiinu diialnist vchytelia / L. L. Makarenko // Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy. – Vypusk 11 : zbirnyk naukovykh prats / za red. P. V. Dmytrenka, V. D. Syrotiuka. – Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2008. – S. 169-175.

Sliepkan Z. I. Naukovi zasady pedahohichnoho protsesu u vyshchii shkoli : Navchalnyi posibnyk dlia mahistrantiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / Zinaida Sliepkan ; red. L. O. Bida. – Kyiv : Vyshcha shkola, 2005. – 238 s.

Slovar po pedagogike Kodzhaspirova G. M., Kodzhaspirov A. Yu. Slovar po pedagogike. – Moskva : IKTs “MarT” ; Rostov n/D : Izdatelskiy tsentr “MarT”, 2005. – 448 s.

Fominykh N. Yu. Cutnist poniattia “informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii” ta yikh znachennia na suchasnomu etapi modernizatsii osvity / N . Yu. Fominykh // P edahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh : zb. nauk. pr. / za red. prof. T. I. Sushchenko. – Zaporizhzhia, 2009. – Vyp. 5. – S. 396-400.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-02

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ