СПЕЦИФІКА СТВОРЕННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА У ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ ЯК ЗАСОБУ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Гу Жань

DOI:

https://doi.org/10.31392/155844

Ключові слова:

фахова підготовка, навчальна діяльність, педагогічний імідж, професійна індивідуальність, етнокультурна педагогічна підтримка

Анотація

У статті розглядаються питання створення особистісно зорієнтованого навчально-розвивального етнокультурного середовища у педагогічному ВНЗ, в результаті взаємодії з яким у майбутнього вчителя музики формується готовність до продуктивної фахової діяльності, що ґрунтується на знанні сучасних освітніх технологій, розуміння власної індивідуальної сутності, створенні власного педагогічного іміджу. Особистісно зорієнтований підхід висуває перед сучасними педагогічними ВНЗ вимогу змінити позицію викладача-інформатора як джерела знань, контролера на позицію фасилітатора, аніматора, тьютора; створення таких навчальних ситуацій, які б сприяли вільному розвою можливостей студентів шляхом активізації внутрішніх резервів; створення умов для розвитку моральної, соціально активної, професійно компетентної особистості, здатної до подальшого саморозвитку та самовиявлення.

Посилання

Andrushchenko V. Svitanok Yevropy. Problema formuvannia novoho vchytelia dlia obiednanoi Yevropy KhKhI stolittia. / V. P. Andrushchenko – Kyiv, 2015.

Anoshkina V. L. Obrazovanie. Innovatsiya. Budushchee. (Metodologicheskie i sotsiokulturnye problemy). / V. L. Anoshkina, S. V. Rezvanov. – Rostov-na-Donu : Izd-vo RO IPK i PRO, 2001. – 176 s.

Bondarevskaya Ye. V. Smysly i strategii lichnostno orientirovannogo vospitaniya // Pedagogika. – 2001. – № 1. – S. 17-24.

Bekh I. D. Vykhovannia osobystosti : u 2 kn. – Kn. 1 : Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. – Kyiv : Lybid, 2003. – 280 s.

Ievtukh V. B. Struktura ta kharakter vzaiemodii elementiv suchasnoho ukrainskoho etnosu // Formuvannia ukrainskoi natsii: istoriia ta interpretatsii. – Lviv, 1995. – 314 s.

Popovych N. M. Profesiino-osobystisnyi dosvid u strukturi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky : nauk. monohrafiia / N. M. Popovych. – Kyiv : NAKKKiM, 2013. – 360 s

Rybka N. M. Yedynyi osvitnii prostir yak intehratyvna systema: sotsialno-filosofskyi aspekt : avtoref. dys. … kand. filos. nauk : 09.00.03 “Sotsialna filosofiia ta filosofiia istorii” / Rybka Nataliia Mykolaivna ; Odeskyi natsionalnyi politekhnichnyi universytet. – Odesa, 2005. – 21 s.

Seheda N. A. Transfesionalizatsiia vykladacha vyshchoi shkoly / N. A. Seheda // Aktualni problemy pidhotovky pedahohichnykh kadriv do tvorchoi profesiinoi diialnosti : materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii 13-14 kvitnia, 2010. – Melitopol : MDPU imeni B. Khmelnytskoho. – S. 27-29.

Filosofskiy slovar / pod red. I. T. Frolova. – 7-e izd., pererab. i dop. – Moskva : Respublika, 2001. – 719 s.

Fillipov V. Chetyre stupeni internatsionalizatsii: upravlenie protsessami internatsionalizatsii vysshego obrazovaniya na globalnom, regionalnom, natsionalnom i institutsionalnom urovne / V . F illipov // Vysshee obrazovanie segodnya. – 2010. – № 6. – S. 4-8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-02

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ