МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ЗА ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ

Автор(и)

  • І. Г. Западинська

DOI:

https://doi.org/10.31392/156371

Ключові слова:

модернізація освіти, педагогічна освіта, професійна підготовка, ринок праці, освітній фактор

Анотація

В статті розглянуто проблеми мотивації до навчання в умовах модернізації системи освіти в Україні. На сучасному етапі розвитку Європейського простору вищої освіти важливим викликом є запровадження стандартів, рекомендацій і основних інструментів, що сприятимуть сумісності, порівнянності, визнанню періодів і термінів підготовки фахівців. У галузі педагогічної освіти це – підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів, вдосконалення їх компетенцій відповідно до сучасних вимог з метою забезпечення сталого розвитку системи вищої освіти і держави; розроблення і запровадження професійних стандартів як основи для модернізації державних освітніх стандартів (навчальних програм, навчальних планів) з метою підвищення якості змісту професійної освіти і навчання та приведення його у відповідність до вимог роботодавців. Однією з головних ланок реформи освіти в Україні є модернізація процесу підготовки педагогічних кадрів. Тому метою нашої роботи визначено – дослідити мотивації до навчання студентів за європейськими стандартами.

Посилання

Zhiltsov Ye. N. O kontseptualnykh podkhodakh k reformirovaniyu mekhanizma finansirovaniya rossiyskogo vysshego obrazovaniya / Y e. N . Z hiltsov // I zvestiya Sankt-Peterburgskogo universiteta ekonomiki i finansov. – 2004. – № 3. – S. 6.

Kutsenko V. Sotsialno-ekonomichna modyfikatsiia v konteksti pobudovy sotsialnoi derzhavy v Ukraini / V. Kutsenko // Ekonomika Ukrainy. – 2004. – № 11. – S. 77-86.

Monitoring professionalnoy podgotovki kadrov na rynke obrazovatelnykh uslug // P roblemy teorii i praktiki upravleniya. – 2004. – № 4. – S. 96-100.

Monitorynh sotsialno-ekonomichnoho rozvytku rehioniv Ukrainy za 2003 rik. – Kyiv, 2004. – 252 s.

Povnyi tekst Bolonskoi Deklaratsii // http/www.mon.Qov.ua/education/higher/bolón

Priorytety rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini v rusli zahalnoievropeiskykh tendentsii // Stratehichna panorama. – 2004. – № 3. – S. 165-168.

Nazustrich liudiam: Prohrama diialnosti Kabinetu Ministriv Ukrainy. – Kyiv, 2005. – 63 s.

Riven osvity naselennia Ukrainy. Za danymy Vseukrainskoho perepysu naselennia 2001 roku. – Kyiv : Derzhkomstat, 2003. – 218 s.

Statystychnyi sh chorichnyk Uk rainy za 2003 r. – Kyiv : KONSULTANT, 2004. – S. 349.

Smirnov S. D. Pedagogika i psikhologiya vysshego obrazovaniya: ot deyatelnosti k lichnosti: Uchebnoe posobie / S. D. Smirnov. – Moskva : Izdatelskiy tsentr “Akademiya”, 2001. – 304 s.

Trillenberh H. M. Modernizatsiia osvity yak chynnyka liudskoho kapitalu u konteksti rozbudovy “novoi ekonomiky” / H. M. Trillenberh // Visnyk TANH. – 2005. – № 4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-09

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ