МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Т. М. Слабошевська

DOI:

https://doi.org/10.31392/158184

Ключові слова:

відеопродукти, презентації, мультимедійні енциклопедії, навчально-тренувальні програмні продукти, ігри, віртуальні світи, навчальні мультимедіа-системи

Анотація

Сучасні мультимедійні технології вимагають від вищих навчальних закладів упровадження нових підходів до навчання, оперування комунікативними, творчими і професійними знаннями, що оптимізують розвиток потреби у самоосвіті. Застосування інформаційних технологій у навчальному процесі є передумовою переходу до нового етапу – впровадження модерних мультимедійних навчальних матеріалів.  У статті розглядаються основні види мультимедійних продуктів (відеопродукти, презентації, енциклопедії, мультимедійні курси навчання з різних предметів, тренажери, ігри, віртуальні світи, навчальні мультимедіа-системи), а також визначається їх роль у фаховій підготовці майбутніх учителів. Розкриваються основні принципи організації ефективного навчання із використанням мультимедіа. Мультимедійні технології є універсальними, їх можна використовувати у процесі професійної підготовки вчителів під час вивчення будь-яких дисциплін вищого навчального закладу, а також на лекційних, практичних (лабораторних, семінарських) заняттях, у самостійній роботі та науково-дослідній діяльності. 

Посилання

Andriievska V. M. Multymediini tekhnolohii u pochatkovii lantsi osvity [Elektronnyi resurs] / V. M. Andriievska, N. V. Olefirenko // Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. – 2010. – № 2 (16). Rezhym dostupu do zhurnalu : http://nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em16/content/10avmeol.htm.

Bilousova L. I. Informatyka v tablytsiakh i skhemakh / L . I . B ilousova, N. V . O lefirenko. – Kh. : TORSINH PLIuS, 2010. – 112 s.

Budas Yu. O. Pidhotovka maibutnikh vchyteliv do innovatsiinoi pedahohichnoi diflnosti zasobamy dilovoi hry: avtoref. dys. na zdobuttia naukovoho stupenia kand. ped. nauk : 13.00.04 “Teoriia i metodyka profesiinoi osvity” / Yu. O. Budas. – Vinnytsia, 2010. – 20 s.

Vorovka M. I. Dilova hra yak zasib pidhotovky maibutnikh uchyteliv do profesiinoi diialnosti : avtoref. dys. … kand. ped. nauk : 13.00.01 “Zahalna pedahohika ta istoriia pedahohiky” / M. I. Vorovka. – T., 2007. – 20 s.

Dmitriev V. I. Uchebnye videoprogrammy v obshchepedagogicheskoy podgotovke budushchikh uchiteley [Elektronnyy resurs] / V. I. Dmitriev //Sovremennye problemy nauki i obrazovaniya. – 2009. – № 2 – S. 27. Rezhim dostupa: URL: www.science-education.ru/29-1061.

Krasnopolskyi V. E. Virtualna realnist yak nova forma osvitnoho prostoru [Elektronnyi resurs] / V. E. Krasnopolskyi // Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy – 2010. – № 23. – Rezhym dostupu do zhurnalu: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/soc_gum/Sitimn/2010_23/Virtualna_realnist_ak_nova_forma_ osv_prostoru.pdf.

Kharchenko G. I. Ispolzovanie sovremennykh multimediynykh tekhnologiy v protsesse obucheniya / G. I. Kharchenko, M. V. Gulakova // Vestnik Stavropolskogo gosudarstvennogo universiteta. – 2009. – № 2. – S. 175-180.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-16

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ