ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ – ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Н. О. Бреславець

DOI:

https://doi.org/10.31392/179000

Ключові слова:

інтелектуальний і культурний рівні, професія, ринок праці, вдосконалення, інноваційний менеджмент, світові стандарти, освіта

Анотація

Найвищою цінністю держави повинен стати інтелектуальний і культурний рівні народу. Інноваційний менеджмент у сучасній вищій освіті повинен бути спрямований на модернізацію вищої школи, забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, компетентних, відповідальних, які вільно володіють своєю професією і орієнтуються в суміжних областях на рівні світових стандартів, готових до професійного росту, соціальної та професійної мобільності. Для досягнення поставлених цілей, ядром управління якістю вищої освіти в вузі має бути інноваційний менеджмент, який потребує вдосконалення методології та організації управління, запровадження нових засобів і стимулів діяльності учасників освітнього процесу. Реформа вищої освіти в Україні повинна проводитися в інтересах власної держави і має бути спрямована перш за все на реалізацію національних і регіональних запитів. Освіта повинна бути надійною, функціональною, технологічною, а її якість – відповідати міжнародним стандартам.

Посилання

Vifleemskiy A. B. Ekonomika obrzovaniya : ucheb. рosobie : v 2-kh kn. / A. B. Vifleemskiy. – Moskva : Narodnoe obrazovanie, 2003. – Kn. I. – 368 s.

Vsemirnaya deklaratsiya o vysshem obrazovanii dlya ХХI veka: podkhody I prakticheskie mery // Vestn. Vyssh. Shk. – 1999. – № 3. – S. 29-35.

Gershunskiy B. S. Obrazovanie v tretem tysyacheletii: garmoniya znaniya I very (prognosticheskaya gipoteza obrazovatelnogo triumfa) / B. S. Gershunskiy. – Moskva : MPSI, 1997. – 120 s.

Grudzinskiy A. O. Proektno-orientirovannyy universitet. Professionalnaya predprinimatelskaya organizatsiya vuza / A. O. Gruzinskiy. – N. Novgorod : Izd-vo NNGU, 2004. – 212 s.

Zornikov I. N. Eksport obrazovatelnykh uslug: zarubezhnyy opyt I rossiyskaya praktika / I. N. Zornikov // Vestn. Voronezh. Gos. Un-ta. Ser. Problemy vysshego obrazovaniya. – 2003. – № 2. – S. 59-65.

Kogan Ye. Y a. Novaya organizatsiya obrazovatelnykh resursov vysshey shkoly: otvet na vyzovy sovremennoy ekonomiki / Ye. Ya. Kogan, N. Yu. Postalyuk // Vysshee obrazovanie segodnya. – 2008. – № 6. – S. 8-12.

Maslennikova N. P. Menedzhment v innovatsionnoy sfere : uchebnoe posobie / N . P . M aslennikova, A. V. Zheltenkov. – Moskva : ID FBK – PRYeSS, 2005. – 536 s.

Matveychuk L. I. Mezhdunarodnyy marketing : ucheb. Posobie / L. I. Matveychuk ; pod red. A. A. Ilin. – Moskva : Nauka, 2008. – 123 s.

Nekhorosheva L. N. Innovatsionnye sistemy sovremennoy ekonomiki / L. N. Ne khorosheva, N. I. Bogdan. – Minsk : BGU, 2003. – 209 s.

Olkhovik I. V . Teoretiko-metodologicheskie osnovy innovatsionnogo menedzhmenta v vysshem obrazovanii / I. V. Olkhovik // Trudy Minskogo instituta upravleniya. – 2007. – № 2. – S. 34-40.

D’Andrea V. Improving teaching and learning in higher education / D ’Andrea V., Gosling D. – Berkshire : SRHE and Open University Press Imprint, 2005.

Shaughter, Leslie L. Academic Capitalism: Politics, Policies and the Entrepreneurial University / Shaughter, Leslie L. – Johns Hopkins University Press, 1997.

The NEA 2000, Almanas of Higher Education. – R. 64-65.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-15

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ