ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ЗАДАЧ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ БУДІВЕЛЬНИХ КОЛЕДЖІВ

Автор(и)

  • О. М. Григорчук

DOI:

https://doi.org/10.31392/179013

Ключові слова:

студенти будівельних спеціальностей, система задач з фізики, задача, констатувальний експеримент, формувальний експеримент

Анотація

У статті подано експериментальне дослідження використання системи задач у процесі професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних коледжів. Використання системи задач у процесі професійно орієнтованого навчання фізики студентів будівельних коледжів сприяє зміні характеру навчальної діяльності студентів, розвитку їх мисленнєвих здібностей, надає їм можливість самореалізуватися у навчальній діяльності, відмовившись від стандартних способів і форм роботи, сприяє засвоєнню студентами будівельних спеціальностей міцних осмислених знань, умінь користуватись цими знаннями у практичному повсякденному житті та у майбутній професійній діяльності. Пошук шляхів і засобів оптимізації процесу навчання у будівельних коледжах спрямований на те, щоб перетворити освіту на засіб духовного розвитку особистості майбутнього будівельника, забезпечити освітнє, педагогічно регульоване середовище, у якому кожен майбутній спеціаліст може вибудувати адекватний образ власного професійного, компетентного “Я”.

Посилання

Matyushkin A. M. Problemnye situatsiya v myshlenii I obuchenii / A . M . M atyushkin. – Moskva : Pedagogika, 1972. – 168 s.

Serikov V. V. Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: poisk novoy paradigmy / V . V . S erikov. – Moskva : Pedagogika, 1998. – 130 s.

Sidorenko Ye. V. Metody matematicheskoy obrabotki v psikhologii / Y e. V . S idorenko. – Sankt-Peterburg : Rech, 2003. – 350 s.

Fizyka. Navchalna prohrama dlia vyshchykh navchalnykh zakladiv I-II rivniv akredytatsii, yaki zdiisniuiut pidhotovku molodshykh spetsialistiv na osnovi bazovoi zahalnoi serednoi osvity molodi / M. V. Holovko, O. V. Malishevska, H. M. Morhun [ta in.]. – Kyiv : IITZO., 2010. – 43 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-24

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ