МОНІТОРІНГ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. С. Економова
  • Л. І. Гаркуша

DOI:

https://doi.org/10.31392/179188

Ключові слова:

інструментально-виконавський потенціал, художньо-інтегративні технології, інноваційна діяльність, інтеграція, якість професійної освіти, міждисциплінарна взаємодія, моніторинг

Анотація

У статті розглянуто проблему самовдосконалення молодого вчителя в умовах підготовки його до інноваційної діяльності, висвітлено особливості формування музично-виконавських знань, умінь та навичок у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу. Порушено питання доцільності інтерактивної, інтегративної технології навчання. Метою статті є прагнення довести, що при створенні умов розвитку інноваційного потенціалу молодого вчителя особливу увагу у змісті методичних і технологічних впливів надається розвитку самоорганізації, самоосвіти, впровадженню інтегрованих методів у використанні індивідуально-професійного потенціалу вчителя музики. Визначаються підходи до навчального процесу шляхом інтеграції предметів музичного циклу в контексті моніторингу якості професійної освіти. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності та специфіки інструментально-виконавської діяльності саме на основі інтеграційних взаємодій предметів мистецького циклу та виявлено ефективні педагогічні умови майбутніх фахівців до творчого розвитку.

Посилання

Bondarevskaya Ye. V. Pedagogicheskaya kultura kak obshchestvennaya i lichnaya tsennost / Ye. V. Bondarevskaya // Pedagogika. – 1990. – № 3. – S. 37-43.

Vinokurova N. K. Odin izpodkhodov k realizatsii printsipa intergrativnosti v obuchenii / N. K. Vinokurova, O. V. Yepiseeva // Didakt. – Moskva, 1999. – № 4 (31). – 97 s.

Vyhovska O. I. Eksperymentalno-teoretychne obgruntuvannia kontseptsii tvorchoho potentsialu vchytelia / O. I. Vyhovska // Naukovi zapysky : zb. nauk. prats. – Kyiv : NPU, 1998. – Vyp. 4 – S. 70-74.

Kondrashova L. V. Formirovanie tvorcheskogo stilya deyatelnosti budushchego molodogo uchitelya / L. V. Kondrashova // Pedagogіchnі nauki : zb. nauk. prats – Kherson, 1999. – Vip. 12. – S. 8-14.

Lobeyko Yu. A. Didakticheskie osnovy tvorcheskogo razvitiya i samorazvitiya pedagoga / Yu. A. Lobeyko. – Moskva : APKi PRO Minoobrazovaniya RF, 1999. – 147 s.

Lukina T. P. Monitorinh yakosti osvity: teoriia i praktyka / T. P. Lukina. – Kyiv, 2006. – S. 36-71. 7. Smanser A. P. Pedahohichni umovy samorealizatsii maibutnoho spetsialista v protsesi navchannia / A. P. Smanser // Pedahohka vyshchoi i serednoi osvity : zb. nauk. pr. – Kryvyi Rik, 2004. – № 8. – 29 s.

Shevchenko H. P. Vzaiemodiia mystetstv v estetychnomu vykhovanni pidlitkiv / H. P. Shevchenko. – Kyiv, 1981. – 20 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-24

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ