ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ОЗДОРОВЧОГО КЛІМАТУ У КОЛЕКТИВІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/179200Ключові слова:
інноваційно-оздоровчий клімат, здоров’язбережувальне середовище, особистість майбутнього вчителя, колектив, вищий навчальний закладАнотація
У статті розкрито особливості процесу формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу. Основою згуртування колективу є спільна колективна діяльність, у якому відбувається спілкування особистостей майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників, розвиток усіх сфер їхньої життєдіяльності: інтелектуальної, емоційної, вольової. Інноваційно-оздоровчий клімат розглянуто як стан навколишнього середовища особистості та колективу, який сприяє досягненню здоров’язбережувальної цілі. Наголошено на необхідності врахування функцій колективу, які впливають на цей клімат, а саме: організаторської (керує своєю діяльністю); виховної (є носієм моральних переконань) та стимулюючої (сприяє формуванню морально цінних стимулів, регулює поведінку своїх членів, взаємостосунки учасників)Посилання
Krasovytskyi M. Yu. Ne vtrachaty ni krykhty nadban / M. Yu. Krasovytskyi // Ridna shkola. – 1994. – № 12. – S. 43.
Kuzminskyi A. I. Pedahohika : pidruchnyk / A. I. Kuzminskyi, V. L. Omelianenko. – Kyiv : Znanyia-Pres, 2003. – 418 s.
Maksymiuk S. P. Pedahohika : navch. рosib. dlia stud. vuziv / S. P. Maksymiuk. – Kyiv : Kondor, 2005. – 667 s.
Polozhennia pro provedennia tradytsiinoi lehkoatletychnoi estafety na pryzy hazety “Poltavskyi visnyk”, prysviachenoi Dniu mista // Poltavskyi visnyk. – 2016. – № 40. – S. 4.
Poltavskyi oblasnyi ekoloho-naturalistychnyi tsentr uchnivskoi molodi [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu : http:// ekocentrpoltava.ucoz.com/index/prppaap/0-186 (data zvernennia: 04.03.2018). – Nazva z ekrana.
Fitsula M. M. Pedahohika : navch. рosib. dlia stud. vyshchykh ped. zakl. оsvity / M. M. Fitsula. – Kyiv : Akademiia, 2002. – 528 s.