ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЇ НА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЯХ З ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-150.2021.05

Ключові слова:

веб-квест, веб-квест технологія, структурні елементи веб-квесту, основні етапи впровадження веб-квестів, Лінгвокраїнознавство, заклади вищої освіти

Анотація

Перед системою освіти постають виклики, пов’язані з тотальною доступність інформації, діджиталізацією освітнього процесу, впровадженням дистанційного навчання. Відбувається переосмислення цілей навчання, у сучасному світі пріоритетом виступає здатність працювати з великим потоком інформації, знаходити, аналізувати, групувати, інтерпретувати та робити власні висновки. Однією з технологій, яка основані на використанні новітніх технічних засобів та мережі Інтернет, вчить знаходити необхідну інформацію, систематизувати її та вирішувати поставленні задачі, є веб-квест технологія.

У статті теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність використання вебквест технології на семінарських заняттях з дисципліни Лінгвокраїнознавство у закладах вищої освіти. Подано визначення поняття “веб-квест” різними дослідниками. Розкрито сутність веб-квест технології, проаналізовано переваги використання веб-квестів на семінарських заняттях з Лінгвокраїнознавства, розглянуто структурні елементи веб-квестів. Виокремлено основні етапи впровадження веб-квестів, наведено приклад використання веб-квестів на семінарських заняттях з дисципліни Лінгвокраїнознавство у закладах вищої освіти.

Доведено, що використання веб-квестів дає змогу актуалізувати лінгвокраїнознавчу лексику у процесі аналізу й обговорення поставлених завдань, відпрацьовувати практичні вміння будувати монологічні висловлювання, брати участь у діалогах, підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати навички як самостійної роботи так і роботи у команді, виховувати толерантне ставлення до культури іншого народу.

Посилання

Dodge B. Some Thoughts About Web Quest. URL: http://webquest.sdsu.edu/about_webquest.html.

March T. What’s on the Web? Sorting Strands of the World Wide Web for Educators. URL: http://www.ozline.com/learning/webtypes.html

Sokol I. M. Veb-kvest yak innovatsiinyi metod formuvannia tvorchoi osobystosti. Osvita ta rozvytok obdarovanoi osobystosti. 2013. № 2. S. 23-30.

Bykhovskyi Ya. S. Obrazovatelnыe veb-kvesty. Ynformatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy. YTO-99 : materyaly mezhdunarodnoi konferentsyy. URL: http://ito.bitpro.ru/1999

Fomenko T. M. Vyznachennia poniattia “Sotsiokulturna kompetentnist” u suchasnii paradyhmi vyshchoi osvity. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. 2014. № 42. S. 149-156.

Nurmyeva R. R., Pershyna N. O. Yspolzovanye veb-kvest tekhnolohy v obuchenyy ynostrannym yazykam. Kazanskyi vestnyk molodykh uchenykh. Sovremennye ynformatsyonnыe tekhnolohyy v obuchenyy ynostrannym yazykam. 2018. № 5. S. 187-191.

Sapukh T. V. Vozmozhnosty tekhnolohyy “Veb-kvest” dlia razvytyia ynoiazychnoi kommunykatyvnoi kompetentsyy bakalavrov. Ynostrannыe yazyky. 2017. № 3. S. 149-157.

Savchenko L. O. Vykorystannia veb-kvest tekhnolohii u vyshchyi shkoli pry pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv. Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly. 2017. № 1. S. 67-74.

Kononets N. V. Pedahohichni innovatsii vyshchoi shkoly: resursno-oriientovane navchannia. Pedahohichni nauky: zb. nauk. prats. 2012. Vyp. 54. S. 76-80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-26

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ