ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ФОРМАТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: НЕДОЛІКИ ТА ПЕРЕВАГИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-150.2021.10Ключові слова:
мовна компетенція, міжкультурна комунікація, діалог культур, міжкультурна компетенція, дистанційне навчання, дистанційні технології, платформи ZOOM, MOODLEАнотація
В статті розглянуто сучасний погляд на формування міжкультурної компетенції іноземних студентів на початковому етапі, які навчаються російською мовою on-line, використовуючи дистанційну технологію платформи ZOOM. Обґрунтована необхідність формування міжкультурної компетенції для адаптації студентів-іноземців до умов в іншомовному середовищі з метою запобігання культурному шоку. Виявлені проблеми, що впливають на сприйняття та засвоєння мовленнєвих та граматичних моделей, методи подолання цих труднощів у дистанційному форматі. Автор акцентує увагу на застосуванні системного, ретельного підходу щодо підбору та подання відповідного текстового та ілюстративного матеріалу, який викликає зацікавленість до теми, що вивчається, надає можливість збагатити та поглибити знання про культуру країни навчання студента. При цьому звертається увага на використання сучасних інтерактивних технологій навчання, які надають можливість враховувати індивідуальні особливості студентів: волю, інтереси, пам’ять, темперамент, логічні здібності.
Розглянуті теоретико-методологічні засади, що застосовуються у навчальному процесі іноземних студентів. Обґрунтована необхідність формування міжкультурної комунікації та компетентності для адаптації студентів-іноземців до нових умов перебування в іншому культурному та іншомовному середовищі з метою безперешкодного, комфортного отримання якісної освіти, запобігання культурному шоку.
Продемонстровано, як під час дистанційного навчання відбувається проведення заняття, та контроль виконання самостійної роботи студента. Звернено увагу на збільшення навантаження та посилення відповідальності викладачів при роботі дистанційно. Окреслені переваги та недоліки дистанційного навчання, вимоги до здобувачів вищої освіти.
Посилання
https://www.google.com/search?q=v/ch+06407&oq. – 2021.
http://www.an500.narod.ru/r_440_o/r440o/index.htm. – 2021.
https://affinage.org.ua/apparatura-svyazi-p-244tn/. – 2021.
http://www.russianarms.ru/forum/index.php?topic=533.0. – 2021.
http://radiopribor.narod.ru/About_company/index.html. – 2021.
www.russianarms.ru › forum. – 2021.
loveread.ec › read_book. – 2021.
https://www.google.com/search?q=P-238T; www.russianarms.ru › forum. – 2021.
https://www.google.com/search?q=R-142. – 2021.
https://www.google.com/search?q=R-409. – 2021.
ru.wikipedia.org › wiki › R-140. – 2021.
https://www.google.com/search?q=R-404. – 2021.
https://www.google.com/search?q=76V157; www.russianarms.ru › forum. – 2021.
https://military.trcvr.ru/2015/12/12/radiostancija-r-410/. – 2021.
google.com/search?q=P-205. – 2021.
Bellami Dzhon. Cifrovaya telefoniya / per. s angl. Moskva : Eko-Trendz, 2004. 640 s.
Rihter S. G. Kodirovanie i peredacha rechi v cifrovyh sistemah podvizhnoj radiosvyazi. Moskva : Goryachaya liniya-Telekom, 2010. – 304 s.
Gitman N. S., Sakovich L. N. Obespechenie upravleniya likvidacii posledstvij: uroki Chernobylya. Zv’yazok. 2004. № 2. S. 68-69.
Hrokholskyi Ya. M., Sakovych L. M. Zabezpechennia viiskovoho zviazku v pochatkovyi period likvidatsii avarii na ChAES. Zviazok. 2011. № 1. S. 74-77.
Shnajer Bryus. Prikladnaya kriptografiya. Protokoly, algoritmy, ishodnye teksty na yazyke SI. / per. s angl. Moskva : Triumf, 2003. 816 s.
Stollings Vilyam. Kriptografiya i zashita setej. Principy i praktika. 2-e izdanie. / per. s angl. Moskva : Vilyams, 2001. 672 s.
Osnovy kriptografii / A. P. Alferov, A. Yu. Zubov, A. S. Kuzmin, A. V. Cheremushkin. Moskva : Gelios ARV, 2001. 480 s.