ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-150.2021.16

Ключові слова:

дистанційна освіта, онлайн-навчання, оцінка, критерії оцінювання, мовленнєві навички та вміння, мобільний додаток, відеоплатформа, тестування

Анотація

В умовах дистанційного навчання основою виступає самостійна контрольована діяльність студентів щодо вивчення навчального матеріалу з використанням сучасних інформаційних та комунікаційних засобів. Керування таким навчальним процесом передбачає здійснення контролю його якості, де оцінювання знань та вмінь є фундаментальним аспектом організації навчального процесу. Результати оцінювання зазвичай використовуються для визначення напрямків вдосконалення та забезпечення відповідності змісту курсу навчальним потребам.

Стаття присвячена розгляду особливостей оцінювання знань та вмінь студентів на заняттях з англійської мови в умовах дистанційної освіти. На думку авторів, складність оцінювання в умовах онлайн-навчання зумовлена додатковим навантаженням викладачів, потребою постійного збору даних, потребою забезпечення індивідуального зворотного зв’язку зі студентами, необхідністю використання комп’ютерних технологій.

У статті подається стислий огляд основних типів оцінювання, уточнюються поняття “оцінка” та “оцінювання” в контексті педагогічної науки, коротко розглядаються функції викладача в системі оцінювання. Автори наводять перелік базових інструментів оцінювання, від традиційних паперових тестів (при стаціонарному навчанні в аудиторії) до інтернет-ресурсів, спроможних здійснювати автоматичне оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності. Особлива увага приділяється комп’ютерному тестуванню, зокрема, за допомогою утілітів Google.forms, Google.docs та Moodle, подаються рекомендації до ефективного використання програмних можливостей ресурсів. Стаття також містить огляд найбільш популярних онлайн ресурсів та програм, таких як iSpring Suit, Webex, Kahoot тощо, аналізуються їхні основні переваги та недоліки, надаються рекомендації щодо користування ресурсами.

Посилання

Kukharenko V. M., Rybalko O. V., Syrotenko N. H. Dystantsiine navchannia: Umovy zastosuvannia. Dystantsiinyi kurs. Kharkiv : NTU “KhPI”, 2001. 282 s. (2).

Nikolaieva S. Yu. Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh. Kyiv : Lenvit, 2002. 348 s.

Conrad D., Openo J. Assessment Strategıes ın Onlıne Learnıng [Elektronnyi resurs]. 2018. Rezhym dostupu do resursu: https://www.insidehighered.com/digital-learning/article/2018/10/31/qa-strategies-better-assessments-online-learning.

Pappas C. How To Create A Motivational eLearning Experience: 6 Tips For eLearning Professionals [Elektronnyi resurs]. Christopher Pappas. Rezhym dostupu do resursu: https://elearningindustry.com/how-to-create-a-motivational-elearning-experience-6-tips-for-elearning-professionals.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-26

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ