СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-142.2019.11Ключові слова:
сучасні методичні підходи, викладання англійської мови, комунікативний підхід, вміння та навички з англійської мови, дистанційне навчання, цільова мова, платформа дистанційного навчання Moodle, Skypeсучасні методичні підходиАнотація
У статті розглянуто сучасні методичні підходи щодо вивчення англійської мови. Наголошено на ролі англійської мови в процесі глобалізації. Проведено аналіз сучасних методичних підходів щодо розвитку вмінь та навичок англійської мови з основних видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання та письма), а також їх переваг і недоліків. Особливу увагу приділено проведенню занять з використанням комунікативного підходу, за допомогою дистанційних засобів навчання та сучасних інформаційних технологій. Визначено напрямки подальших перспективних досліджень.
Англійська мова стає важливим фактором майбутніх перспектив робітників щодо працевлаштування, кар’єрного зростання, ведення і розвитку бізнесу.
Водночас постійно зростаючі потреби у здійсненні іншомовної комунікації англійською мовою, як мовою міжнародного спілкування, викликали потребу в удосконалені існуючих і використанні нових підходів у процесі навчання англійської мови.
У статті визначено напрямки подальших перспективних досліджень з метою підвищення якості та ефективності її викладання.
Сучасні інформаційні технології сприяють розвитку вмінь та навичок з читання, які можна покращувати як за допомогою виконання навчальних завдань з читання за допомогою онлайн-ресурсів, так і читанням автентичної літератури, засобів масової інформації англійською мовою, тощо.
Вибір методу навчання англійської мови (або їх комбінації), переважно залежить від мети навчання. Глобалізація всіх сфер життєдіяльності, розвиток Інтернету та сучасних засобів інформатизації спричинили виникнення і бурхливий розвиток нових підходів до вивчення англійської мови, зокрема комунікативного підходу, дистанційного методу навчання та використання інформаційних технологій, які потребують подальшого дослідження.
Посилання
[Electronic resource]. Regime of access : https://www.britishcouncil.org/sites/default/files/english-effect-report-v2.pdf.
Nikolaieva S. Iu. (2008). Osnovy suchasnoi metodyky vykladannia inozemnoi movy. Kyiv : Lenvit. 285 s.
Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh : pidruchnyk / S. Iu. Nikolaieva, O. B. Bihych, N. O. Brazhnyk [ta in.]. Kyiv : Lenvit, 2002. 328 s.
(2016). Penny Urs 100 Teaching tips. Cambridge : Cambridge University Press. – 131 p.
[Electronic resource]. Regime of access : https://en.wikipedia.org/wiki/Language_pedagogy.
[Electronic resource]. Regime of access : http://ontesolteacherscorner.com/CommunicativeTasks AndTheLanguageCurriculum.pdf.
[Electronic resource]. Regime of access : https://static.cambridge.org/resource/id/urn:cambridge.org: id:binary:20170224075738467-0497:S0272263198234061:S027226319800406Xa.pdf.
Bax S. The end of CLT: a context approach to language teaching. ELT Journal. 2003. P. 278-287.
[ Electronic resource]. Regime of access : https://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng /files/F044%20ELT-44%20The%20Practice%20of%20Communicative%20Teaching_v3.pdf.
[ Electronic resource]. Regime of access : https://en.wikipedia.org/wiki/Communicative_language _teaching.
[Electronic resource]. Regime of access : http://seas3.elte.hu/coursematerial/HalapiMagdolna/Swan2.pdf.
[ Electronic resource]. Regime of access : https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/teaching-english-online-opportunities-pitfalls.
[Electronic resource]. Regime of access : https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/teaching-tips-how-students-can-use-mobiles-to-learn-english.