ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • М. В. Адобовська

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-143.2019.01

Ключові слова:

організаційно-педагогічні умови, інтерактивні технології, підготовка майбутніх вчителів до професійної діяльності, мотивація навчальної діяльності, імітаційне моделювання, метод case-study, активізація пізнавальної діяльності

Анотація

В статті розглядаються організаційно-педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів географії до професійної діяльності. Розглядається визначення поняття “організаційно-педагогічні умови” у науково-педагогічній літературі. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя географії до професійної діяльності в рамках нашого дослідження розглядаються в умовах застосування інтерактивних технологій.

В роботі запропановано наступні організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів географії: створення оптимальних умов для підвищення мотивації навчальної діяльності студентів шляхом застосування інтерактивних технологій; застосування інтерактивних технологій для моделювання проблемних професійно-комунікативних ситуацій; активізація пізнавальної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій. Також представлені методи реалізації вище зазначених організаційно-педагогічних умов.

У статті обґрунтовуються переваги застосування інтерактивних технологій для формування готовності до професійної діяльності майбутніх вчителів географії та пропонуються перспективи подальшого розвитку удосконалення застосування інтерактивних технологій в професійній підготовці майбутніх учителів.

Посилання

Boliubash N . M. Problema formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv zasobamy merezhevykh tekhnolohii u pedahohichnii teorii ta praktytsi. Naukovi pratsi Chornomorskoho derzhavnoho universytetu imeni Petra Mohyly kompleksu “Kyievo-Mohylianska akademiia”. Ser.: Pedahohika. 2012. T. 199, Vyp. 187. S. 48-5 4. Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_199_187_10

Bortnikova T . G . Ispolzovanie case-study v hode obucheniya osnovam mezhkulturnoj kommunikacii.

Socialno-ekonomicheskie yavleniya i processy. 2014. 4. S. 145-149.

Malafiik I . V. Dydaktyka novitnoi shkoly : navchalnyi posibnyk. Kyiv : Vydavnychyi Dim “Slovo”, 2015. 632 s.

Melnichenko V . V. Systema orhanizatsiino-pedahohichnykh umov upravlinnia profesiino-tekhnichnym uchylyshchem silskohospodarskoho profiliu v sotsiolohii osvity [Elektronnyi resurs]. Naukovi pratsi. 2002. [vyp. 7 ]. T. 2 0. S. 7 0-76. Rezhym dostupu : http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika/ 2002/20-7-13.pdf

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu : http://www.mon.gov.ua/images/files/news/%2012/05/4455.pdf

Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia : navch. posib. / A. M. Aleksiuk, A. A. Aiurzanain, P. I. Pidkasystyi, V. A. Kozakov [ta in.]. Kyiv : ISDO, 1993. 336 s.

Serikov V . V . Obrazovanie i lichnost. Teoriya i praktika proektirovaniya pedagogicheskih sistem.

Moskva : Izdatelskaya korporaciya “Logos”, 1999. 272 s.

Sytuatsiina metodyka navchannia : teoriia i praktyka / upor. O. I. Sydrenko, V. I. Chuba]. Kyiv : Tsentr innovatsii ta rozvytku, 2001. 256 s.

Filosofskij enciklopedicheskij slovar / g l. red. : L. F . I lichev, P. N . F edoseev, S. M . K ovalev, V. G. Panov. Moskva : Sov. Enciklopediya, 1983. 840 s. S. 482.

Chyzhevskyi B. H. Orhanizatsiino-pedahohichni umovy stanovlennia litseiv v Ukraini. Kyiv : Instytut pedahohiky APN Ukrainy. 1996. 249 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ