СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • В. І. Качанов
  • М. М. Деревянко

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-143.2019.12

Ключові слова:

сучасні методичні підходи, викладання англійської мови, комунікативний підхід, вміння та навички з читання англійською мовою, “читацький театр”, дистанційне навчання, цільова мова, платформа дистанційного навчання Moodle

Анотація

Постійно зростаючі потреби у здійсненні іншомовної комунікації англійською мовою як мовою міжнародного спілкування викликали потребу в удосконаленні існуючих і використанні нових підходів у процесі навчання англійської мови. При цьому методичні підходи до читання, як одного з чотирьох основних видів мовленнєвої діяльності також змінюються, зокрема завдяки активному розвитку сучасних інформаційних технологій.

У статті розглянуто сучасні методичні підходи щодо розвитку навичок читання англійською мовою. Наголошено на ролі англійської мови в процесі глобалізації, яка і спричинила зростання потреби в здійсненні іншомовної комунікації. Проведено аналіз сучасних методичних підходів щодо розвитку навичок читання англійською мовою, а також їх переваг та недоліків. Особлива увага приділена проведенню занять у формі читацького театру, з використанням комунікативного підходу, основною метою якого є є розвиток навичок читання англійською мовою як одного з основних видів мовленнєвої діяльності за допомогою застосування різних прийомів і способів, які сприяють успішному здійсненню акту іншомовної комунікації.

Зважаючи на постійне зростання інтересу до вивчення іноземних мов та бурхливий розвиток інформаційних технологій, набуває особливої актуальності питання дистанційного навчання іноземної мови, використання мобільних пристроїв (телефонів та планшетів). Також  у статті визначено напрямки подальших перспективних досліджень.

Посилання

Jack C . Richards. (2006). Communicative Language Teaching Today. Ca mbridge : Ca mbridge University Press. P. 2-3.

[Electronic resource]. Regime of access : https://www.britishcouncil.org/sites/default/files/english-effect-report-v2.pdf.

Nikolaieva S. Iu. (2008). Osnovy suchasnoi metodyky vykladannia inozemnoi movy. Kyiv : Lenvit. 285 s.

(2002). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh : pidruchnyk / S. Iu. Nikolaieva, O. B. Bihych, N. O. Brazhnyk [ta in.]. Kyiv : Lenvit. 328 s.

[Electronic resource]. Regime of access: https://en.wikipedia.org/wiki/Language_pedagogy.

[Electronic resource]. Regime of access : http://ontesolteacherscorner.com/CommunicativeTasks AndTheLanguageCurriculum.pdf.

[Electronic resource]. Regime of access : https://static.cambridge.org/resource/id/urn: cambridge.org:id:binary:20170224075738467-0497:S0272263198234061:S027226319800406Xa.pdf.

Bax S. (2003). The end of CLT: a context approach to language teaching. ELT Journal. P. 278–287.

[Electronic resource]. Regime of access : https://www.teachingenglish.org.uk/sites/teacheng/files /F044%20ELT-44%20The%20Practice%20of%20Communicative%20Teaching_v3.pdf.

[Electronic resource]. Regime of access : https://en.wikipedia.org/wiki/Communicative_ language_teaching.

[Electronic resource]. Regime of access : http://seas3.elte.hu/coursematerial/HalapiMagdolna/Swan2.pdf.

[Electronic resource]. Regime of access : https://www.teachingenglish.org.uk/article/making-reading-communicative.

(2016). Penny Urs 100 Teaching tips. Cambridge : Cambridge University Press. – 132 p.

[Electronic resource]. Regime of access : http://www.aaronshep.com/rt/index.html.

[Electronic resource]. Regime of access : https://www.educationworld.com/a_curr/profdev /profdev082.shtml.

[Electronic resource]. Regime of access : https://en.wikipedia.org/wiki/Reader%27s_theatre.

Electronic resource]. Regime of access : https://www.teachingenglish.org.uk/article/using-plays-language-class.

[Electronic resource]. Regime of access : https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/teaching-english-online-opportunities-pitfalls.

[Electronic resource]. Regime of access : https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/teaching-tips-how-students-can-use-mobiles-to-learn-english.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ