ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Б. О. Шевель
  • С. С. Марченко

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-143.2019.26

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, майбутні вчителі технологій, економічні дисципліни, використання веб-квест

Анотація

У статті автором досліджується особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення економічних дисциплін майбутніми вчителями технологій. Обґрунтовується доцільність удосконалення їх економічної підготовки. Робиться акцент на інформатизації освіти як невід’ємного елементу сучасної підготовки педагогічних фахівців. Здійснено аналіз інформаційно-комунікаційних технологій на предмет їх використання в вищій педагогічній освіті відповідно до сучасних умов.

Робиться акцент на актуальності використання мережі Інтернет та хмарних сервісів. Як приклад наводиться авторська методика використання хмарного сервісу Google під час вивчення дисципліни “Основи підприємницької діяльності”. Виконуючи поставлені завдання, студенти мали можливість поєднувати самостійну роботу з використанням мережі Інтернет та хмарних сервісів та інтерактивних форм навчання під час практичних аудиторних занять. Так, наприклад, було проаналізовано найбільш популярні логотипи товарів та послуг, визначено причини успіху їх використання та зроблена спроба їх адоптації до сучасних умов не тільки шляхом зміни рисунку або його доповнення але й за допомогою внесення змін у його змістове наповнення. Мета проведеного студентами дослідження полягала в дослідженні причин успіху світових фірм та аналізі їх маркетингової діяльності. Великe значення мало інтерактивне обговорення результатів діяльності, що дозволило зрозуміти майбутнім учителям технологій важливість їх економічної підготовки.

Використання хмарних сервісів дало змогу уникнути дублювання підібраної студентами інформації, сприяло підвищенню їх зацікавленості до освітньої діяльності та спростило викладачу перевірку поставлених завдань та зменшило час на консультування студентів. Отримані під час такої роботи знання студенти можуть використовувати під час організації та проведення проектної діяльності під час проходження практики на робочому місці вчителя технологій та під час виконання теоретичної частини дипломного проекту.

Посилання

Bikov V. Yu. (2011). Hmarni tehnologiyi, IKT-autsorsing I novI funktsiyi IKT pidrozdiliv osvitnih I naukovih ustanov. Informatsiyni tehnologiyi v osviti. №10. p. 8-23.

Bogomolov V. A. (2007). Obzor besplatnyih sistem upravleniya obucheniem. Obrazovatelnyie tehnologii i obschestvo. T. 10. № 3. p. 439-460.

Gotskaya A . I . Analiticheskaya zapiska „Vyibor sistemyi distantsionnogo obucheniya". RGPU im. A. I. Gertsena. URL : http://edu.of.ru/attach/17/18088.doc.

Zhaldak M . I ., Morze N . V . (2001). Metodika oznayomlennya uchnIv z ponyattyam informatsiyi.

Komp’yuter u shkolI ta sIm’Yi. № 1. S. 14-18.

Kononets N. V. HmarnI tehnologiyi yak pedagogichna tehnologiya resursno-orientovanogo navchannya distsiplin komp’yuternogo tsiklu. Gumanitarniy visnik DVNZ “Pereyaslav-Hmelnitskiy derzhavniy pedagogIchniy un-t ImenI GrigorIya Skovorodi”. URL : http://rbl3.webnode.com.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ