ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ІНЖЕНЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.02Ключові слова:
психолого-педагогічна підготовка, професійна підготовка, майбутній педагог-інженер, педагогічна практика.Анотація
У статті описана психолого-педагогічна підготовка майбутніх педагогів-інженерів у закладі вищої освіти. Охарактеризовані навчальні курси психолого-педагогічного циклу. Значна увага приділена різним видам педагогічної практики, яку студенти проходять у процесі навчання. Описані основні завдання, які постають перед майбутніми педагогічними працівниками на період проходження педагогічної практики. Зазначено, що знання з психолого-педагогічних дисциплін стають більш конкретними, дієвими під час проходження педагогічної практики.Посилання
Belan T. H. (2015). Rol pedahohichnoi praktyky v profesiinii pidhotovtsi mahistrantiv. [The role of pedagogical practice in the training of undergraduates]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University. Issue 125. P. 128-131.
Liaska O. P. (2014). Profesiino-pedahohichna pidhotovka inzheneriv-pedahohiv v ahrarnomu vuzi. [Professional and pedagogical training of engineers-educators in agrarian university]. Collection of scientific works of Kamenets-Podilsky National University. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets- Podilskoho natsionalnoho universytetu. Vypusk 20. S. 139-142.
Tkachuk S. I. (2016). Pedahohichni aspekty pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kharchovykh tekhnolohii u pedahohichnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh. [Pedagogical aspects of training of future engineers-educators of food technologies in pedagogical higher educational establishments]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. S. 181-186.