ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА РОЗВИТКУ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. В. Гриженко

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.07

Ключові слова:

педагогічне проектування, педагогічна умова, викладач, професійно-технічна освіта.

Анотація

У статті розкрито сутнісні характеристики педагогічного проектування як педагогічної умови розвитку фахових компетентостей викладачів закладів професійно-технічної освіти. Охарактеризовано особливості проектної діяльності для викладачів закладів професійно-технічної освіти. Представлено різні погляди вчених на суть досліджуваного поняття. Визначено принципи педагогічного проектування. Доведено важливість використання технологій педагогічного проектування у професійно-технічних навчальних закладах. Виокремлено структурні компоненти педагогічного проектування.

Посилання

Alysov E. A. Pedahohycheskoe proektyrovanye okolohychesky bezopasnoi sredbi : dys. ... doktora ped. nauk : 13.00.01. Kursk, 2011. 405 s.

Bezpalko O. V. Formuvannia hotovnosti studentiv pedvuzu do proektuvannia orhanizatsiinykh form vykhovnoi diialnosti: dys... kand.ped.nauk: 13.00.01 / Bezpalko Olha Volodymyrivna. Kyiv, 1998. 190 s.

Dubaseniuk O. A. Faktory produktyvnosti profesiinoi pedahohichnoi diialnosti vchytelia. Akmeolohiia shkilnoi osvity: naukovo-metodychnyi posibnyk / za zah. red. H. S. Sazonenko. Kyiv : “Osnovy”, 2010. 560 s. S. 142-150.

Kobernyk O. M. Proektuvannia navchalno-vykhovnoho protsesu v shkoli. Kyiv : Khreshchatyk, 1995. 153 s.

Lytvynenko O. V. Profesiino-pedahohichne proektuvannia navchalnoho protsesu u VNZ. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka. 2012. № 22(257). Ch. V. S. 43-48.

Pobiedova T. Iu. Avtoref. dys... kand. ped. nauk : 13.00.04 / Luhan. nats. ped. un-t im. T. Shevchenka. Luhansk, 2005. 20 s.

Yahupov V. Metodolhiia modernizatsii profesiino-tekhnichnoi osvity Ukrainy. Naukovyi visnyk Instytutu profesiino-tekhnichnoi osvity NAPN Ukrainy. Ser.: Profesiina pedahohika. 2011, № 1. S. 87-93.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-26

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ