ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ПИСЬМА АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Л. М. Лазаренко

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.14

Ключові слова:

контроль, письмо, економісти, англійська мова.

Анотація

Сформовані знання, вміння та навички професійно орієнтованого письма англійською мовою у майбутніх економістів сприяють високій конкурентоспроможності цих фахівців як в Україні, так і за кордоном. Визначено, що тільки систематичне проведення контролю будь-якого виду діяльності, зокрема письма, сприяє підвищенню успішності з дисципліни внаслідок самокорекції та корекції з богу викладача. Існують численні дослідження особливостей проведення контролю саме компоненту письма, проте в даній статті автором було структуровано типи завдань відповідно до різних напрямків письма. Автором зазначено дві стадії вивчення іноземної мови у закладі вищої освіти: опанування базових знань, вмінь та навичок на рівні не нижче В1, і також вивчення власне професійного блоку. Показано основні 3 напрямки письмових завдань для майбутніх економістів англійською мовою: заповнення економічної документації, реферування та анотування, а також написання власних наукових статей за фахом англійською мовою. Автором визначено, що написання завдань з контролю знань, вмінь та навичок професійного письма англійською мовою визначає рівень орфографічних, лексичних, граматичних та стилістичних знань, вмінь та навичок студентів. Автором підкреслено, що опанування знань, вмінь та навичок професійного письма студентами-економістами вимагає сформованості трьох основних компетентностей: когнітивної, метакогнітивної та стратегічної. У статті автором наведені приклади завдань для контролю кожного зі зазначених блоків, описано інструкцію до кожного з них. Показано, що систематичне проведення контролю письма сприяє підвищенню успішності студентів. Автор вважає перспективним проведення подальшого емпіричного дослідження порівняння навчання та контролю знань, вмінь та навичок письма студентів нефілологічних спеціальностей (економістів) та письма студентів філологічних спеціальностей.

Посилання

Berezovska O. V., Tryhub I. P. Osoblyvosti pidhotovky provedennia pysmovoho kontroliu znan studentiv nemovnykh spetsialnostei z inozemnoi movy [Elektronnyi resurs]. dspace. 2012. Rezhym dostupu do msursu: http://dspace.nuft.edu.Ua/jspui/bitstream/123456789/5635/1/1%D0%90BerezTryhub.pdf.

Bykonia O. P. Navchannia maibutnikh ekonomistiv dilovykh usnykh ta pysemnykh perehovoriv anhliiskoiu movoiu : avtoref. dys. ... kand. : spets. 13.00.02 “teoriia ta metodyka navchannia: hermanski movy” / Bykonia Oksana Pavlivna. Kyiv, 2006. 28 s.

Bykonia O. P., Ivanyshyna V. P. Samokontrol rivnia volodinnia maibutnimy ekonomistamy anhlomovnymy produktyvnymy kompetentnostiamy. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho linhvistychnoho universytetu. Seriia Pedahohika ta Psykholohiia. 2018. № 29. S. 24-31.

Harashchenko R. A., Movchaniuk N. A. Vedennia dilovykh usnykh ta pysemnykh perehovoriv anhliiskoiu movoiu-nevidiemna skladova inshomovnoi profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv [Elektronnyi resurs]. Naukovyi visnyk KNEU. 2008. Rezhym dostupu do resursu: http ://ir .kneu .edu .ua/bitstream/handle/2010/11642/318-320.pdf?sequence=1.

Hladka I. A. Shliakhy udoskonalennia systemy pedahohichnoho kontroliu v protsesi vyvchennia anhliiskoi movy yak druhoi inozemnoi. Naukovi zapysky [Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. MP Drahomanova]. Seriia: Pedahohichni ta istorychni nauky. 2012. № 108. S. 29-36.

Deiak M. Yu. Osnovni faktory rozvytku navychok dilovoho pysma u studentiv ekonomistiv pry vykladanni anhliiskoi movy iz zaluchenniam interaktyvnykh metodiv. Molodyi vchenyi : naukovo- praktychnyi zhurnal. 2017. № 43. S. 38-42.

Ilina O. M. Rozvytok anhlomovnoi komunikatyvnoi kompetentnosti studentiv-ekonomistiv shliakhom zastosuvannia multymediinykh zasobiv navchannia. Molodyi vchenyi : naukovo-praktychnyi zhurnal. 2018. № 53. S. 89-94.

Karpova O. O. Dydaktychni umovy navchannia inozemnoi movy maibutnikh ekonomistiv zasobamy multymediinykh tekhnolohii. Kyiv : Instytut obdarovanoi dytyny, 2015. 216 s.

Moruha K. O., Ilina O. M., Lymar L. V. Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti studentiv pry vyvchenni inozemnykh mov u nemovnomu vyshchomu navchalnomu zakladi. Naukovi zapysky Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia: Pedahohichni ta istorychni nauky. Kyiv : Vyd-vo NPU im. M. P. Drahomanova, 2011. Vyp. 95. S. 154-159.

Moruha K. O., Lymar L. V. Osoblyvosti rozvytku inshomovnoi linhvistychnoi kompetentsii studentiv ekonomichnykh spetsialnostei v konteksti studentotsentryzmu. Studentots entryzm u systemi zabezpechennia yakosti osvity v ekonomichnomu universyteti: zb. materialiv Vseukr. nauk.-metod. konf., Kyiv, 2-3 bereznia 2016 r. Kyiv : KNEU, 2016. S. 234-235.

Semenchuk Yu. O. Pidhotovka studentiv-ekonomistiv do napysannia ta prezentatsii dopovidi na naukovu konferentsiiu. Naukovi zapysky [Natsionalnoho universytetu Ostrozka akademiia]. Ser.: Filolohichna. 2012. № 23. S. 292-293.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-26

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ