МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ВИХІДНОГО РІВНЯ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ У НАВЧАЛЬНО-МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Цяньї Пань

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.17

Ключові слова:

діагностика, спостереження, анкетування, тестування, продуктивний метод, ситуації вибору, креативність, навчально-музична діяльність, учні підліткового віку.

Анотація

В статті розглядається методика діагностики початкового рівня розвитку креативності учнів - підлітків у навчально-музичній діяльності. У констатувальному експерименті було використані методи спостереження, анкетування і тестування, метод створення підлітками особистих творчих продуктів. Автор статті пропонує методи діагностики, що містять ситуації реального вибору; ситуації вибору навчальних завдань різного рівня; ситуації вибору за певними критеріями; ситуації вибору навчальної мети, яка диференціюється за ступенем спрямованості; ситуації вибору за мотивацією досягнення мети. Простежено зв ’язок між розвитком креативних якостей особистості учнів підліткового віку і ситуацією вибору в навчально-музичній діяльності. Зроблено висновок, що більшість респондентів - підлітків (52,6%) мають низький і нижче середнього рівні розвитку креативних особистісних якостей і характеризуються неприйняттям вибору в нестандартній ситуації або пасивним до нього ставленням.

Посилання

Vishnyakova N. F. Kreativnaya psihopedagogika : monografiya. Ch. 1. Minsk, 1995. 239 s.

Dereviana L. Kreatyvnist yak skladova profesiinoi pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pedahohiv [Elektronnyi resurs]. VisnykLviv. un-tu. 2009. (Seriia “Pedahohika). Vyp. 25. Ch. 4. S. 168-174. Rezhym dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/vlnu/Ped/2009_25-4/21_Dereviana.pdf

Kincher Dzh. Kniga o tebe: 40 testov-samoissledovanij. Sankt-Peterburg : Piter Press, 1996. 224 s.

Rebrii O. V. Suchasni kontseptsii tvorchosti u perekladi : monohrafiia [Elektronnyi resurs]. Kharkiv : KhNU im. V. N. Karazina, 2012. 375 s. Rezhym dostupu: http://ekhnuir.univer.kharkov.ua/ bitstream/123456789/8879/2/monograph 2012.

Sysoieva S. O. Osnovy pedahohichnoi tvorchosti. Kyiv : Milenium, 2006. 344 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-26

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ