ДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ВОКАЛЬНО-ХОРОВОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

  • Тан Лінь Чжан

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.27

Ключові слова:

дослідження, критерії та показники, культура самоосвітньої діяльності, вокально-хорове навчання, майбутній вчитель музичного мистецтва.

Анотація

В статті розглянуто організацію і проведення констатувального експерименту, що визначає вихідний рівень сформованості культури самоосвітньої діяльності студентів-майбутніх вчителів музичного мистецтва. Діагностична методика будується на трьох структурних компонентах культури самоосвітньої діяльності вчителя музичного мистецтва–ціннісно-мотиваційному, когнітивно-операційному, контрольно-рефлексивному, що виступають в якості критеріїв її сформованості і показників. У статті розглядається діагностичний інструментарій, спрямований на виявлення рівнів сформованості культури самоосвітньої діяльності майбутнього педагога-музиканта в процесі вокально-хорового навчання: високий, середній низький. Розкрито методи діагностичного дослідження: педагогічне спостереження за результатами самостійної роботи студентів; бесіди зі студентами та викладачами; анкетування студентів; творчі завдання.

Посилання

Buriak V. K. Umovy ta zasoby samoosvity studentiv. Vyshcha shkola. 2002. № 6. S. 18-29.

Vyshpinska Ya. Rol samoosvity u profesiinomu stanovlenni vchytelia muzyky. Visnyk Lvivskoho un-tu. Lviv, 2012. Vyp. 28. (Seriia “Pedahohika”). S. 43-53.

Klochko A. O. Samoosvitnia diialnist vchytelia yak pedahohichna problema [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/3/statti/2klochko/klochko.htm.

Morosanova V. I., Konoz E. M. Stilevaya samoregulyaciya povedeniya cheloveka [Tekst]. Voprosy psihologii. 2000. № 2. S. 118-127.[5] Sydorchuk N. H. Tekhnolohiia samoosvitnoi diialnosti maibutnikh pedahohiv. Tekhnolohiia formuvannia samoosvitnikh umin maibutnikh uchyteliv. Tekhnolohii profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv : navchalnyi posibnyk . Zhytomyr : Zhytomyr.derzh.ped.un-tet, 2001. S. 85-224.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-25

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ