ВРАХУВАННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЗАПИТІВ КУРСАНТІВ ПОЛІЦІЇ НА ПОБУДОВИ ВЛАСНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.06Ключові слова:
курсант поліції, індивідуальна траєкторія навчання, фізична підготовка, тактична підготовка, комунікативні здібності.Анотація
У статі визначено особистісні запити курсантів поліції на побудови власної траєкторії навчання. Задачі: визначити особливості побудови власної траєкторії навчання; з’ясувати три основні лінії побудови власної траєкторії навчання курсантів поліції. Працівник поліції повинен професійно володіти усіма набутими компетентностями, дотримуватися принципів діяльності поліції, оцінювати суспільні та економічні явища, виконувати покладені на поліцію завдання, приймати обґрунтовані рішення, поєднувати високий професійний рівень з моральністю і культурою, бути здібним до ділового спілкування. Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного курсанта в освіті. Під особистісним потенціалом курсанта тут мається на увазі сукупність його здібностей – діяльнісних, пізнавальних, творчих, комунікативних та інших. Процес виявлення, реалізації та розвитку здібностей курсантів відбувається в ході освітнього руху курсанта за індивідуальними траєкторіями. Для максимальної реалізації власного навчального потенціалу студент повинен сформувати власну індивідуальну освітню траєкторію, яка передбачає вибір дисциплін для вивчення й власне майбутню професію, що відповідатиме прагненням і переконанням конкретного майбутнього фахівця.
Посилання
Vakarchuk I. Yakist osvity i vilna traiektoriia studenta [Elektronnyi resurs]. URL: https://www.pravda.com.ua/articles/2009/04/28/3910314/
Taktyko-spetsialna pidhotovka pratsivnykiv Natsionalnoi politsii : navch. posibnyk / O. I. Torlo, Yu. R. Yosypiv, V. M. Synenkyi ta in. Lviv : LvDUVS, 2018. 480 s.
Matukova H. I. Problemy fizychnoho vykhovannia studentskoi molodi. Pedahohika i psykholohiia formuvannia tvorchoi osobystosti. Problemy poshuku : zb. nauk. prats. Kyiv-Zaporizhzhia : In-tut pedahohiky i psykholohii prof. osvity APN Ukrainy ; Zaporizkyi OI PPO, 2001. Vyp. 18. S. 241-244.
Fedoruk P. I. Tekhnolohiia pobudovy indyvidualnoi adaptyvnoi traiektorii navchannia u systemi dystantsiinoi osvity i kontroliu znan / P. I. Fedoruk, M. V. Pikuliak. Matematycheskye mashynы y systemы. 2010. T. 1. № 1. C. 68-76.
Sharov S., Sharova T. Formuvannia indyvidualnoi osvitnoi traiektorii studenta zasobamy informatsiinoi systemy. Seriia : Pedahohika. № 2 (19)2017. http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2617/1/sharov_sharova_