СПЕЦИФІКА РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. Потапкін

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.17

Ключові слова:

професійна підготовка, міжпредметні зв’язки, диференціація, інтеграція, дидактичні функції міжпредметних зв’язків, зв’язок теорії і практики.

Анотація

У статті розглянуті питання оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, які повинні оволодіти високим рівнем технічних, технологічних здібностей, інноваційного творчого мислення, оперування великими обсягами інформації, володіння методологією конструкторської діяльності. Одним із шляхів вирішення даного завдання є обґрунтування процесу реалізації міжпредметних зв’язків під час вивчення дисциплін блоку професійної підготовки. Модель сучасного освітнього процесу підготовки майбутніх учителів трудового навчання може бути представлена як ієрархічна структура, елементами якої є одиниці навчального плану – дисципліни, що вивчаються.

Посилання

Sydorenko V. K. “Tekhnolohiia” yak obiekt terminotvorennia dlia vypravdanoi nazvy osvitnoi haluzi. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. V. H. Korolenka. Seriia “Pedahohichni nauky”. 2004. Vypusk 3. S. 114-122.

Steshenko V. V. Zmist trudovoho navchannia (tekhnolohii) na naukovu osnovu. Trudova pidhotovka v suchasnii shkoli. 2013. № 3. S. 2-4.

Teoriia i metodyka navchannia tekhnolohii : navch. posib. / za zah. red. O. M. Kobernyka. Uman : FOP Zhovtyi, 2014. 480 s.

Tereshchuk A. I., Diatlenko S. M. Metodyka orhanizatsii proektnoi diialnosti starshoklasnykiv z tekhnolohii : metod. posibnyk. K. : Litera LTD, 2010. 128 s.

Tkhorzhevskyi D. O. Dydaktyka trudovoho navchannia. K. : Ridna shk., 1972. 162 s.

Shkola maibutnoho yak innovatsiinyi zaklad osvity : nauk. metod. posibnyk / V. M. Madzihon, L. M. Vashchenko, L. I. Danylenko ta in. ; za red. V. M. Madzihona. K., 2010. 144 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-08

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ