ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.5Ключові слова:
культурологічний підхід, театралізація, виконавська інтерпретація, професійно-педагогічний потенціал, організаційно-педагогічна система.Анотація
У роботі розглядаються особливості впровадження технології театралізації в процес професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в вузах, культурологічний аспект якої теоретично переосмислюється в умовах зміни освітньої парадигми.
Посилання
Andrushchenko V. Svitanok Yevropy. Problema formuvannia novoho vchytelia dlia obiednanoi Yevropy KhKhI stolittia. Kyiv, 2015.
Asafev B. Muzykalnaya forma kak process. L., 1971.
Bahtin M. M. Sobranie sochinenij. V 7 t. T. 1. Filosofskaya estetika 1920-h godov. Moskva : Russkie slovari; Yazyki slavyanskoj kultury, 2003. 958 c.
Zaks K. Muzykalnaya kultura Egipta. Muzykalnaya kultura drevnego mira. L., Muzgiz, 1937. S. 46-67.
Horbov A. S. Rezhysura vydovyshchno-teatralizovanykh zakhodiv : posibnyk. Fastiv : Polifast, 2004. 264 s.
Kochnev Yu. Muzykalnoe proizvedenie i interpretaciya. Sov. muzyka. 1969, № 12.
Moskalenko V. Teoreticheskij i metodicheskij aspekty muzykalnoj interpretacii (k probleme analiza). Issledovanie. Kiyiv : KGK, 1994.
Nazajkinskij E. Logika muzykalnoj kompozicii. Moskva, 1982.
Teplov B. Psihologiya muzykalnyh sposobnostej. L., 1960.
Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). Kyiv : Osvita Ukrainy, 2008. 274 s.
Khyzhna O., Lendel-Sarkevich A. (2018). Peace Education as Arts Education: In Search of New Strategies// Philosophy and Cosmology, Volume 21 The Academic Journal ISSN 2518-1866 (Online), ISSN 2307-3705 (Print), P. 74-84.