Використання сучасних технологій та веб-інструментів для організації дистанційного навчання у медичних університетах

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-151.2021.23

Ключові слова:

дистанционное обучение, веб-инструменты, платформа LIKAR_NMU, практическое занятие, веб-конференция, иностранные студенты

Анотація

У статті досліджується ефективність використання сучасних технологій та веб-інструментів для організації дистанційного навчання під час практичних занять із дисципліни “Латинська мова та медична термінологія” у медичних університетах, працюючи з іноземними студентами.

Сучасні технології та веб-інструменти, які можуть бути використані для організації дистанційного навчання, проаналізовано на кожному етапі практичного заняття: підготовчому, основному та заключному. Визначено їх дидактичну мету: на підготовчому етапі: – подача та виклад теоретичного матеріалу; – рекомендації для успішного навчання;
– перевірка початкового рівня знань; – мотивація студентів до активної участі у навчальному процесі; на основному етапі: – виклад навчальної інформації в інтерактивній формі;
– забезпечення інтерактивності під час проведення практичних занять в режимі реального часу; і на заключному етапі: – підсумування ключових та важливих теоретичних та практичних аспектів із теми заняття; – контроль та оцінка знань студентів.

Проаналізовано академічні результати студентів із дисципліни “Латинська мова та медична термінологія” під час традиційного (у 2018-2019 рр.) та дистанційного навчання (у 2020-2021 рр.). Результати дослідження стверджують, що використання сучасних технологій та веб-інструментів для організації дистанційного навчання забезпечують такий же рівень академічної успішності іноземних студентів, як і під час традиційного навчання.

Недоліками дистанційного навчання визначено: погану якість інтернет-з’єднання, недостатні технічні характеристики комп’ютерів і мобільних пристроїв, поломка або несправність гаджетів та ін.

Обґрунтовано, що дистанційне навчання допомагає іноземним студентам отримувати знання на високому рівні під час дистанційного навчання, що було зумовлене пандемією Covid-2019.

Посилання

Blahun S. S., Stuchynska N. V. Vykorystannja interaktyvnoji doshky SMART BOARD u procesi navchannja farmacevtychnoji terminologhiji, botanichnoji i khimichnoji nomenklatur majbutnikh maghistriv farmaciji. Komp'juter u shkoli ta sim'ji: naukovo-metodychnyj zhurnal. 2019. Tom. 1. S. 9–16.

Lytvynenko N. P., Misnyk N. V. Termin i terminosystema v konteksti innovacijnykh tekhnologhij movnoji pidghotovky . Naukovyj zhurnal “Innovacijna pedaghoghika”. 2021. Tom. 32. S. 98–103. DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/32-2.20

Puspitasari, K. A., Oetoyo, B. Uspishni studenty u vidkrytii ta dystantsiinii systemi navchannia. Turetskyi onlain-zhurnal dystantsiinoi osvity. 2018. Tom. 19. V. 2. S. 189–200.

Sergienko V. P., Franchuk V. M., Kuhar L. O., Galitskiy O. V., Mikitenko P. V. Metodychni rekomendatsii shchodo stvorennia testiv dlia systemy kontroliu navchalnykh materialiv MOODLE 2.5.x. NPDU. 2014. 100 s.

Stuchynska N. V., Belous I. V., Mykytenko P. V. Vykorystannia suchasnykh khmarnykh servisiv u navchanni z radiolohichnoi diahnostyky. Medychni novyny. 2021. Tom. LXXIV, V. 3. Chastyna 2. S. 589–595. DOI: 10.36740/WLek202103205

Tkachuk V., Yechkalo Y., Semerikov S., Kislova M., Hladyr Y. Vykorystannia mobilnykh IKT dlia onlain-navchannia pid chas karantynu COVID-19. V: Bollin A. et al. (red.) Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v osviti, doslidzhenniakh ta promyslovykh dodatkakh. IKTERI 2020. Komunikatsii v kompiuternykh ta informatsiinykh naukakh. 2021. Tom. 1308. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-77592-63

Weidlich, J., Bastiaens, T. J. Tekhnolohiia maie znachennia – vplyv transaktsiinoi dystantsii na zadovolenist dystantsiinym onlain-navchanniam. Mizhnarodnyi ohliad doslidzhen u vidkrytomu ta rozpodilenomu navchanni. 2018. Tom. 19. V. 3. S. 222–242.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-28

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ