ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • І. А. Гладка

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-143.2019.08

Ключові слова:

інтерактивна технологія, методи, майбутній викладач, методика, вправи, креативність, інтерактивна діяльність, студент

Анотація

Сьогодні від нового покоління вимагаються розвинені особистісні якості, які давали б йому змогу креативно підходити до вирішення сучасних проблем і згодом виховувати і навчати нове покоління. У зв’язку з цим перед викладачем англійської мови постають нові завдання зі створення оптимальних умов для розвитку студентів-філологів та формування майбутнього викладача англійської мови нової формації.

Статтю присвячено впровадженню інтерактивних технологій у процесі підготовки викладача англійської мови. XXI сторіччя відкрило можливості для розвитку новітніх інтерактивних технологій, де вчені розробляють шляхи, як навчити спілкуватися іноземними мовами, зокрема англійською. Мета статті полягає в тому, щоб запропонувати перевірені інтерактивні технології для використання їх в процесі підготовки викладача англійської мови та створення комфортних умов, за яких студент зможе вільно спілкуватися англійською мовою та довести ефективність їх використання.

Інтерактивна діяльність на практичних заняттях з англійської мови передбачає розвиток й організацію спілкування двох і більше осіб, що веде до взаємодії і взаєморозуміння, до спільного рішення значущих для кожного учасника завдань. Домінування однієї думки над іншою не може бути при інтерактиві. Методи з широким спектром можливостей, такі як дискусії, диспути, рольові ігри, характеризуються значною змістовністю, чіткою структурою, більш цілеспрямованою і організованою участю майбутніх викладачів, активністю прояву позицій. Це все й забезпечує комплексний вплив на інтелектуальну, емоційну і мотиваційну сферу студентів.

Посилання

Aleksandrow . V . (2009). Multimediynyi kompleks kak sredstvo obucheniya leksicheskoi storone inoyazychnoi rechi stydentov lingvisticheskoho vusa (na materiale nemetskoho yazyka) : avtoreferat dis. na soiskanie uch. stepeni kand. ped. nauk : spets. 13.00.02 “Teoriya i metodika obucheniya i vospitaniya (inostranniy yazyk, uroven vyssheho profesionalnoho obrazovaniya)”. Nizniy Novhorod. S. 22.

Vovk . . Formuvannya hramatychnoyi kompetentnosti studentiv-filolohiv u protsesi ovolodinnya anhliiskoyu movoyu. Visnyk LNPU m. . Shevchenka. Seriya: Filolohichni nauky. Luhansk, 2007. №20 (136). S. 20–24.

Horbunova N. P., Bubnova D. V. (2007). Master English : navch. posib. dlya mahistrantiv Simferopol : Tavriya. – 112 s.

Korotaeva . V. (1997). Hochu, mohu, umeyu! Obuchenie, pogruzheno v obuchenie. Vypusk 3. oskva.

S. 15.

Nikolaeva S. Y . (2010). Tsili navchannya inozemnykh mov v aspekti kompetentnistnoho pidhody.

Inosemni movy. № 2. S. 11–17.

Selevko H. . (2010). Sovremennie obrazovatelnie tehnologiyi. oskva : Narodnoe obrazovanie. – 360 s.

Senchuk Y. . (2004). Kompleks vprav dlya navchannya studentiv ekonomichnyh spetsialnostey anglomovnoyi terminolohichnoyi leksuku. Inozemni movy. № 3. S. 24-32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ