ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У МОЛОДШІЙ ШКОЛІ ЗА ПІДРУЧНИКОМ “FLY HIGH”
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-143.2019.25Ключові слова:
англійська мова, вправи, засіб навчання, навчальний матеріал, наочність, навчально-методичний комплект, підручник, система освітиАнотація
Одним з резервів інтенсифікації процесу навчання іноземної мови є використання засобів наочності. Наочні засоби при навчанні іноземної мови використовуються для ілюстрації матеріалу, для створення наочної опори при презентації будь-якої ситуації, стимулюючої спілкування. Особливу важливість представляє ефективність наочності, використовуваної у підручниках-компонентах навчально-методичного комплекту з іноземної мови як основного засобу роботи на уроці. Сьогодні з’явилося досить багато вітчизняних і зарубіжних підручників з іноземної мови. Однак зарубіжні навчально-методичні комплекти використовуються нечасто. Саме тому в статті проводиться аналіз навчально-методичного комплекту “FLY HIGH”, а також розглядаються приклади використання наочності у процесі викладання англійської мови в молодшій школі, яка передбачає активну розумову діяльність учнів, в основі якої лежить єдність аналітичної і синтетичної форм мислення.
Загальновідомо, що ефективність навчання залежить від ступеня залучення до сприйняття всіх органів почуття людини. Чим різноманітніші чуттєві сприйняття навчального матеріалу, тим міцніше він засвоюється. Ця закономірність знайшла своє вираження у дидактичному принципі наочності. Наочні засоби навчання – це частина навчальної техніки, що представляє собою екранно-звукові засоби, друковані посібники, натурні об’єкти, моделі, муляжі, що передають зміст через зображення, звук, анімацію та кінетику.
Наочність посилює інтерес школярів до навчання і значно полегшує цей процес. Як правило, заняття, на яких використовуються ілюстрації, фотографії, слайди, проходять із підвищеним інтересом та увагою всіх учнів. Інший позитивний ефект застосування наочності – більш міцне засвоєння інформації. Приклади і образи запам’ятовуються легше і надовго зберігаються в пам’яті.Посилання
Komenskiy Ya. A. (1982). Izbrannyye pedagogicheskiye sochineniya : v 2-kh t. T. 2. Moskva : Pedagogika. 576 s.
Podlasyy I. P. (2010). Pedagogika : uchebnik. 2-e izd. dop. Moskva : Yurayt; Vyssheyeobrazovaniye. 574 s.
Fridman A. M. (2010). Naglyadnost i modelirovaniye v obuchenii. Moskva : Znaniye. 56 s.
Fly high Pupils book [Електронний ресурс]. Режим доступу : https://vk.com/doc102945518_
?hash=9174c2b43e7b9f7d18&dl=0fcb5cb2e0dd7e368c