АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.13Ключові слова:
професійна підготовка, моделювання та проєктування освітнього процесу, активізація освітнього процесу, інтерактивні методи навчання, етапи впровадження інтерактивних методів навчання.Анотація
У статті представлений аналіз умов активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури на рівні інновацій, що стосуються організації, форм і методів навчання. Розглянуто алгоритм впровадження методів інтерактивного навчання в процесі вивчення дисципліни “Фізичне виховання”. Проаналізовано етапи впровадження активних методів навчання під час вивчення дисциплін циклу професійної підготовки майбутніми учителями фізичної культури. Визначено переваги та недоліки використання активних методів навчання в процесі вивчення дисциплін циклу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.
Посилання
Dzhurynskyi P. B. (2013). Teoretychni I metodychni zasady pidhotovky maibutnih uchyteliv fizychnoi kultury do zdoroviazberezhuvalnoi profesiinoi diialnisti. [Theoretical and methodical principles of future PE teachers training for health caring vocational activity]. Odesa, 43 s.
Zaharina Ye. A. (2013). Profesiina pidhotovka maibutnih uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi ta pozashkilnoi ozdorovcho-vyhovnoi roboty: teoriia ta metodyka. [Vocational training of future PE teachers for extracurricular work: theory and practice]. Zaporizhzhia, 439 s.
Ivanii I. V. (2013). Kompetentnisnyi pidhid do profesiinoi pidhotovky vchytelia fizychnoi kultury. [Competence approach to vocational training of PE teacher]. Fizychne vyhovannia, sport I kultura zdorovia u suchasnomu suspilstvi. № 1, S. 43-48.
Ivanova L. I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnih uchyteliv fizychnoi kultury do roboty z uchniamy z vidhylenniamy u stani zdorovia. [Theoretical and methodical principles of vocational training of future PE teachers to work with students who have deviation in a healthy state]. Kyiv, 40 s.
Ivashchenko V. P. (2006). Teoriia I metodyka fizychnoho vykhovannia. [Theory and methods of physical education]. Cherkasy, 467 s.
Kodymskyi S. S. (2013). Pedahohichni umovy rozvytku zdoroviazberezhuvalnoi kompetentnosti vchyteliv fizychnoi kultury v systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. [Pedagogical conditions of the development of health care competence of PE teachers in the system of postgraduate education]. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, № 8, S. 217–224.
Omelianenko V. H. Zdoroviazberihaiucha kompetentnist vchytelia fizychnoi kultury. [Health care competence of PE teacher]. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytety imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: pedahohika, № 1. S. 7-11.
Sushchenko L. P. (2003). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhitivky maibutnih fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia i sportu u vyshchyh navchalnykh zakladakh. [Theoretical and methodological principles of future PE teachers vocational training in higher educational institutions]. Kyiv, 45 s.
Tymoshenko O. V. (2009). Teoretyko-metodychni zasady optymizatsii profesiinoi pidhotovky vchyteliv fizychnoi kultury u vyshchykh navchalnyh zakladakh. [Theoretical and methodical principles of optimization of PE teachers vocational training in higher educational institutions]. Kyiv, 38 s.