ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ

Автор(и)

  • М. М. Барахтян

DOI:

https://doi.org/10.31392/129070

Ключові слова:

компетентність, комунікативна компетентність, риторична компетентність

Анотація

Дана стаття присвячена проблемі розвитку комунікативної компетентності учителя як необхідної професійної складової педагогічної майстерності.

На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної й спеціальної літератури, практичного досвіду розглянуто основні концептуальні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки.

Обґрунтовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення риторики, а також визначено необхідність дотримання при цьому певних вимог: створення відповідних психолого-педагогічних умов, розробки цілісної професійно-методичної системи навчання.

Зроблено висновок, що вивчення риторики й володіння риторичною компетентністю – одним із важливих чинників формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя.

Посилання

Abramovych S. D., Chikarova M. Yu. Movlennieva komunikatsiia / S. D. Abramovych, M. Yu. Chikarova. – Kyiv, 2004.

Doronina N. S. Kultura spilkuvannia dilovykh liudei : posibnyk dlia studentiv humanitarnykh fakultetiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / N . S . D oronina. – Kyiv :V ydavnychyi dim “KM Academia”, 1997.

Matsko L. I., Matsko O. M. Rytoryka / L. I. Matsko, O. M. Matsko. – Kyiv, 2003.

Sahach H. M. Dilova rytoryky: mystetstvo rytorychnoi komunikatsii : navchalnyi posibnyk / H. M. Sahach. – Kyiv, 2003.

Toman Irzhi. Mystetstvo hovoryty / Toman Irzhi. – Kyiv, 1986.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ