ПІДБІР ПЕДАГОГІЧНОГО РЕПЕРТУАРУ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПІАНІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31392/129191Ключові слова:
парадигма мистецької освіти, педагогічній репертуар, професійна підготовка, мистецька освіта, виконавська майстерність, професійна самореалізаціяАнотація
В умовах оновлення парадигми мистецької освіти особлива увага приділяється професійній підготовці майбутнього вчителя, розвитку виконавської майстерності, в основі якої лежить правильно підібраний педагогічній матеріал. Ця проблема – проблема підбору педагогічного репертуару як основи розвитку фахової підготовки студента-піаніста в процесі музично-виконавської діяльності – залишається достатньо актуальною. В статті розкривається сутність та характерні риси підходу до проблеми підбору музичного репертуару, що має велике значення в педагогізації навчального процесу як вагомого чинника формування творчої особистості майбутнього вчителя музики. У статті визначена взаємозалежність особистостей процесу фахової підготовки майбутніх вчителів музики та наявності в них умінь професійної самореалізації та підбору репертуару, який спрямований на розвиток піаністичних здібностей, формування художнього смаку та художніх цінностей, та розкриваються педагогічні методи і актуальність в підборі матеріалу, що сприяє гармонічному розвитку студентів.Посилання
Goldenveyzer A. B. Iskusstvo i tvorcheskie sposobnosti / Goldenveyzer Aleksandr Borisovich – Moskva : Muzika, 1976. – 93 – 130 s.
Huralnyk N. Ukrainska fortepianna shkola 20-stolittia v konteksti muzychnoi pedahohiky / Nataliia Huralnyk. – Vyshcha shkola, 2007 – 312 s.
Ginsburg L. S. O rabote nad muzikalnymi proizvedeniem: metod, ocherk / Lev Solomonovich Ginsburg. – Muzika, 1968. – 112 s.
Kogan G. N. Rabota piansta / Grigoriy Nikolaevich Kogan. – Muzika, 1979. – 182 s.
Savshinskiy S. І. Rabota pianista nad muzykalnym proizvedeniem / Samariy Іlich Savshinskiy. – Muzika, 1964. – 186 s.
Tetsel Ye. Sovremennaya fortepiannaya tekhnika / Yevgeniy Tetsel. – Muztorg, 1929. – 88 s.