ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МЕНЕДЖЕРІВ В АГРАРНИХ ВНЗ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31392/129323Ключові слова:
Російська Федерація, вищий аграрний навчальний заклад, професійна підготовка, менеджер, інноваційна освітня політикаАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз професійної підготовки менеджерів аграрної галузі у вищих навчальних закладах Російської Федерації, що є невід’ємним компонентом освітнього процесу. Зокрема, розкрито тенденцію сучасної освітньої парадигми до інноваційної політики у сфері освіти, пов’язаної з комп’ютеризацією освітнього простору та використанням сучасних технологій навчання. Підкреслено необхідність модернізації вищої аграрної освіти через розвиток неперервної освіти у фокусі формування та розвитку професійних компетенцій. При цьому акцентовано увагу на необхідності практично-орієнтованого підходу при підготовці фахівців до майбутньої професійної діяльності.Посилання
Gansuar K. Opyt proektno-orientirovannogo obucheniya i organizatsii komandnoy raboty studentov vuza / K. Gansuar, Ye. A. Neretina, Yu. V. Korokoshko // Integratsiya obrazovaniya. 2015. – № 2(79). – S. 22-30.
Krokhmal L. A., Starkova Ye. I. Organizatsionnye innovatsii v razvitii modeli “Land-grant” v usloviyakh kommertsializatsii agrarnykh vuzov / L. A. Krokhmal, Ye. I. Starkova // PSE. – 2014. – № 4(52). – S. 367-371.
Tsydypov R. Ts. Kompetentnostnyy podkhod v professionalnoy podgotovke budushchikh spetsialistov selskogo khozyaystva / R. Ts. Tsydypov // Vestnik BGU. – 2013. – № 15. – S. 183-185.
Latysheva A. I. Sovershenstvovanie agroproforientatsionnykh protsessov sredstvami sinergetiki / A. I. Latysheva, Zh. A. Upilkova, A. I. Razumov // Kontsept. – 2015. – № 5. – S. 146-150.
Strategiya razvitiya agrarnogo obrazovaniya v Rossiyskoy Federatsii do 2020 g. (proekt ot 16.03.2016) [Elektronnyy resurs]. – Rezhim dostupa : http://www.ngma.su/images/ news_ris/2016/STRATYeGIYa%20AO_TsYeLYeVAYa%20MODYeL_17.03.pdf
Lovchikova Ye. I. Podgotovka profesionalnykh kadrov v usloviyakh informatizatsii agrarnogo obrazovaniya / Ye. I. Lovchikova // Nikonovskie chteniya. – 2012. – № 17. – S. 63-65.
Yakimova O. Yu. Podgotovka spetsialistov selskogo khozyaystva v oblasti informatsionnykh tekhnologiy / O. Yu. Yakimova // Integratsiya obrazovaniya. – 2006. – № 4. – S. 82-85.
Latysheva A. I. Gumanizatsiya obrazovatelnogo protsessa kak odno iz usloviy professionalnoy podgotovki sovremennogo spetsialista dlya sela / A. I. Latysheva, Ye. V. Ivanova, A. I. Razumov // Kontsept. – 2012. – № 1. – S. 31-38.
Dorofeev A. F. Tendentsii razvitiya agrarnogo obrazovaniya / A. F. Dorofeev // Dostizheniya nauki i tekhniki APK. – 2007. – № 3. – S. 50-52.
Szhenov Ye. S. O razrabotke kontseptsii nepreryvnogo obrazovaniya: osnovaniya i printsipy / Ye. S. Szhenov // Vysshee obrazovanie v Rossii. – 2011. – № 2. – S. 93-98.
Tetereva A. M. Organizatsionno-deyatelnostnaya igra kak metod monitoringa podgotovki menedzherov / A. M. Tetereva, Ye. A. Astashova, Yu. N. Revyakina // Kontsept. – 2014. – № 22. – S. 46-50.
Stukach V. F., Tetereva A. M. Ekonomicheskaya podgotovka konkurentosposobnogo spetsialista agrarnogo profilya / V. F. Stukach, A. M. Tetereva // Sovremennye problemy nauki i obrazovaniya. – 2009. – № 3 URL: http://science-education.ru/ru/article/view?id=1182.
Sherayzina R. M. Mnogourovnevaya podgotovka magistrov–obrazovatelnykh menedzherov kak innovatsionnaya sistema / R. M. Sherayzina // Professionalnoe obrazovanie v Rossii i za rubezhom, 2009. – № 1(1). – S. 40-44.