ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31392/130614Ключові слова:
педагогічні технології, майбутній фахівець з охоронної діяльності, інформаційні технології, принципи навчання, професійна підготовка, класифікація інформаційних технологійАнотація
У статті класифіковано інформаційні технології в професійній підготовці майбутніх фахівців з охоронної діяльності у нових умовах. Окреслено сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності до використання інформаційних технологій у вищих навчальних закладах України, розглянуто основні напрями впровадження педагогічних технологій, у тому числі й інформаційних, у процес професійної підготовки. У роботі підкреслено необхідність системного впровадження інформаційних та нових педагогічних технологій, реалізації нових цільових настанов, оновлення змісту, використання новітніх форм, засобів, методів навчання, упровадження оновлених технологічних, науково-методичних матеріалів у навчальний процес вищого навчального закладу для професійної підготовки майбутніх фахівців з охоронної діяльності до використання інформаційних технологій.Посилання
Hrytsenko V. I. Informatsiina tekhnolohiia: stan i pytannia rozvytku / V. I. Hritsenko, B. N. Panyyin. – Kyiv : Naukova duma, 2016. – 218 s.
Ivshyna H. V. Dydaktychni osnovy invariantnosti, nastupnosti i perspektyvnosti informatsiinykh tekhnolohii monitorynhu yakosti : dys. ... d-ra ped. nauk / H. V. Ivshina. – Kazan, 2011. – 413 s.
Robert I. V. Sovremennye informatsionnye tekhnologii v obrazovanii: didakticheskie problemy, perspektivy ispolzovaniya / I. V. Robert. – Moskva : Shkola-Press, 2015. – 205 s.
Starychenko B. Ye. Optymizatsiia osvitnoho protsesu zasobamy informatsiinykh tekhnolohii : dys. … dokt. ped. nauk / B. E. Starichenko. – Kyiv, 2013. – 345 s.
Sholokhovich V. F. Didakticheskie osnovy informatsionnykh tekhnologiy obucheniya v obrazovatelnykh uchrezhdeniyakh : avtoref. dis. ... d-ra ped. nauk / V . F . S holokhovich. – Yekaterinburg, 2014. – 48 s.