УЧИТЕЛЬ ТА УЧЕНЬ ЯК СУБ’ЄКТИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ЄВГЕНІЯ БЕРЕЗНЯКА

Автор(и)

  • О. С. Лагодинський
  • В. О. Лагодинська

DOI:

https://doi.org/10.31392/130837

Ключові слова:

учитель, учень, суб’єкт навчально-виховного процесу, науково-педагогічна спадщина Євгенія Березняка

Анотація

У статті проаналізовано науково-педагогічні погляди видатного українського педагога, Заслуженого вчителя України, Героя України Євгенія Степановича Березняка на суб’єктність учителя й учня у навчально-виховному процесі школи з позицій сучасних проблем шкільної освіти. Визначено низку якостей, якими має володіти вчитель, а також ідеї, які на думку педагога, мають сприяти набуттю вчителем цих якостей і підтриманню справжніх суб’єкт-суб’єктних відносин з учнями.

Посилання

Berezniak Ye. S. Vybrani pedahohichni pratsi : u 3-kh t. / Ye. S. Berezniak. – Kyiv : NPU imeni M. P. Drahomanova, 2005. – Tom. 1. – 342 s.

Berezniak Ye. S. Vybrani pedahohichni pratsi : u 3-kh t. / Ye. S. Berezniak. – Kyiv : NPU imeni M. P. Drahomanova, 2005. – Tom 2. – 300 s.

Berezniak Ye. S. Yevhen Berezniak rozpovidaie. Spohady maiora Vykhora. / Ye. S. Berezniak. – Kyiv : Voienna rozvidka, 2013. – 264 s.

Brushlynskyi A. V. Problema subъekta v psykholohycheskoi nauke / A. V. Brushlynskyi, M. Y. Volovykova, V. N. Druzhynyn. – Moskva : Akademycheskyi proekt, 2000. – 320 s.

Ukaz Prezydenta Ukrainy № 90/2014 21 liutoho 2014 roku Pro prysvoiennia imeni Yevheniia Berezniaka Voienno-dyplomatychnii akademii vid [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/90/2014

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-05

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ