СУЧАСНІ МЕТОДИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ
DOI:
https://doi.org/10.31392/131579Ключові слова:
класичний танець, балетмейстер, педагог-хореограф, методика викладання, цінності, професіоналізмАнотація
У статті розглянута часова шкала становлення методик класичного танцю, проведено їх порівняльний аналіз. Показано, що в основі методик викладання класичного танцю лежать не тільки загальні традиційні підходи, а й особливості, як результат професійної праці видатних балетмейстерів, майстрів хореографії. У сучасних умовах потрібні нові підходи до викладання класичного танцю, орієнтовані на розвиток професійної майстерності хореографа.Посилання
Vaganova A. Ya. Osnovy klassicheskogo tantsa / A. Ya. Vaganova. – SPb. : Lan, 2001. – 158 s.
Ivanova S. A. Tvorcheskie kontakty s pedagogami i uchashchimisya baletnykh shkol Italii / S. A. Ivanova, L. A. Kolenchenko // ACADEMIA. – 2012. – № 2. – S. 95-99.
Kostrovitskaya V. S. Klassicheskiy tanets / V. S. Kostrovitskaya. – SPb. : Lan, 2009. – 116 s.
Messerer A. M. Uroki klassicheskogo tantsa / A. M. Messerer. – SPb. : Lan, 2004. – 376 s.
Mochalov D. V. Razvitie tvorcheskoy napravlennosti lichnosti v sovremennykh usloviyakh / D. V. Mochalov // Vestnik Kaz. gos. univ-ta kultury i iskusstv. – 2012. – № 2. – S. 104-108. (0,68 p.l).
Чеккетти Грациозо. Manual ecompleto Di Danza classica / Грациозо Чеккетти ; пер. с итал. Е. Лысовой. – Москва : АСТ, Астрель, 2010. – 504 с.