МЕТОДИКА ГРИ НА САКСОФОНІ УЧНІВ-ПОЧАТКІВЦІВ НА ЗАСАДАХ КООПЕРОВАНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Ян Яньчі

DOI:

https://doi.org/10.31392/131849

Ключові слова:

професійна підготовка, колективно-виконавська діяльність, учень-саксофоніст, етапи формувальної методики, методи навчання

Анотація

У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів-саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно-рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично-теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько-творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів-саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності. Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні, творчо-проблемні.

Посилання

Apatskiy V. N. Teoriya i praktika dukhovogo ispolnitelstva v Ukraine / V . N . A patskiy. – Kyiv :NMAU im. P. I. Chaykovskogo, 2000. – 248 s.

Istoriia stanovlennia ta perspektyvy rozvytku dukhovoi muzyky v konteksti natsionalnoi kultury Ukrainy : zbirnyk materialiv IV-oi Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Vypusk 4. / uporiadnyk S. D. Tsiuliupa. – Rivne : Volynski oberehy, 2012. – 156 s.

Palazhenko O. P. Deiaki aspekty suchasnoho vykonavstva na dukhovykh instrumentakh / O . P . P alazhenko // Nauka, osvita, suspilstvo ochyma molodykh : materialy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii studentiv ta molodykh naukovtsiv. – Ch. 1 : Psykholoho-pedahohichnyi napriam. – Rivne : RVVRDHU, 2011. – S. 84-86.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-08

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ