ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ АВТОСПРАВІ В ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ СТАРШОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/142949Ключові слова:
новітні технології, інтерактивні методики, автосправа, будова автомобіля, правила дорожнього руху, старшокласникиАнотація
У статті розкриті особливості впровадження новітніх технологій навчання у галузі автосправи при підготовці водіїв, а також сучасні способи отримання інформації з вивчення правил дорожнього руху, безпеки пересування, будови та експлуатації автомобіля. Доведено, що ефективність навчання старшокласників автосправі залежить від системного використання вчителем технологій традиційних й інноваційних форм організації уроків, проведення занять у формі презентацій, групових дискусій та дебатів, застосування інтерактивних методик набуття теоретичних знань, альтернативного пошуку навчальної інформації з різних джерел, вміле застосування комплексних мультимедійних навчальних об’єктів, в яких органічно поєднуються комп’ютер і проектор для візуалізації зображення деталей, механізмів і вузлів автомобіля. Перевірено якість засвоєння старшокласниками правил дорожнього руху, які при самостійній підготовці використовували екзаменаційні завдання на традиційних паперових носіях та динамічних цифрових зображеннях. Проаналізовано та схарактеризовано типове програмне навчальне забезпечення організації занять з автосправи у старшій школі.Посилання
Entsyklopediia pedahohichnykh tekhnolohii ta innovatsii / N. P. Navolokova. – Kharkiv : Osnova, 2011. – 176 s.
Metodyka obuchenyia avtodelu v srednei shkole : posobye dlia uchytelei / V . P . B espalko, V. F. Ehrafov, M. Y. Eretskyi y dr. ; pod. red. M. Y. Eretskoho. – Moskva : Prosveshchenye, 1982. – 176 s.
Pidhotovka maibutnikh vchyteliv trudovoho navchannia z profiliu “Avtosprava” : avtoref. dys. … kand. ped. nauk / A. V. Pedorych. – Kyiv, 2006. – 19 s.
Produktyvnyi pedahoh. Nastilna knyha dlia vchytelia / I. P. Pidlasyi. – Kharkiv : Osnova, 2010. – 136 s.
Nastilna knyha pedahoha : posibnyk dlia tykh, khto khoche buty vchytelem-maistrom / V. M. Andreieva, V. V. Hryhorash. – Kharkiv : Osnova, 2007. – 351 s.
Sviaz trudovoho obuchenyia s osnovamy nauk / P. R. Atutov, N. Y. Babkyn, Yu. K. Vasylev. – Moskva : Prosveshchenye, 1983. – 128 s.
Teoretychni osnovy orhanizatsii navchalno-piznavalnoi diialnosti uchniv zahalnoosvitnoi shkoly / D. D. Bida. – Lviv : LOIPPO, 2008. – 26 s.