ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ
DOI:
https://doi.org/10.31392/144769Ключові слова:
педагогічна взаємодія, професійно-педагогічна підготовка, філософський підхід, суб’єкти навчального процесу, синергетичний підхід толерантність, емпатія, співчуття, співпереживанняАнотація
У статті розглядається проблема педагогічної взаємодії як соціально-психологічного феномену, підкреслюється роль толерантності, емпатії у фаховій діяльності майбутніх хореографів.Посилання
Andrushchenko V. P. Modernizatsiia pedahohichnoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu / V. P. Andrushchenko // Vyshcha osvita Ukrainy. – № 1 (11). – 2004.
Gegel G.F.V. Nauka logika / G. F. V. Gegel. – Moskva, 1998. – 245 s.
Kant I. Soch. v 6-ti t. / I. Kant. – T. 4. – Moskva, 1965. – 544 s.
Marks K., Yengels F. Sobranie cochineniy. – Toma 1-39. / K. Marks, F. Engels. – Moskva : Izd. politicheskoy literatury, 1955–1981. – [2-e izd]. – T. 27.
Nedvedskaya M. N. Teoriya i tekhnologiya povysheniya kachestva pedagogicheskogo vzaimodeystviya shkoly i semi / M. N. Nedvedskaya. – Moskva : APK i PPRO, 2006. – 136 s.
Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) / H. M. Padalka. – Kyiv : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.
Platon. Sobranie soch. : v 4-kh t. / Platon. – Moskva, 1993. – T. 2. – 416 s.
Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk. – Kyiv : Arabis, 2002. – 744 s. 9. Filosofskiy slovar. Sinergetika. – 7-e izd. – Mmnsk, 2001. – S. 511.
Khaken G. Informatsiya i samoorganizatsiya. Makroskopicheskiy podkhod k slozhnym sistemam / G. Khaken ; per. s angl.
Khell L., Zihler D. Teorii osobystosti. – 3-ye vyd. / L. Khell, D. Zihler. – SPb. : Peretburh, 2006. – S. 275.