ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • І. А. Дікун

DOI:

https://doi.org/10.31392/144781

Ключові слова:

оптимізація, педагогічна умова, цілепокладання, емоційна взаємодія, моделювання квазіпрофесійних ситуацій

Анотація

У статті актуалізується питання необхідності оптимізації процесу формування досвіду творчої діяльності майбутніх вчителів музики в період їх навчання у вищих навчальних закладах. З цієї позиції визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть інтенсифікації даного процесу та спрямовуватимуться на творчу самореалізацію студентів в період практичної підготовки. До комплексу таких умов віднесено: забезпечення самостійної цілепокладальної активності студентів щодо досконалого оволодіння музично-педагогічною діяльністю; активізація музично-естетичної співтворчості з учнями на основі емоційної взаємодії; моделювання квазіпрофесійних ситуацій музично-педагогічної діяльності студентів в процесі фахової підготовки. Автором окреслено їх практичне значення, акцентовано увагу на комплексній реалізації.

Посилання

Bodnaruk I. M. Pedahohichni umovy optymizatsii metodychnoi pidhotovky maibutnikh vchyteliv muzyky v protsesi pedahohichnoi praktyky : avtoref. dys. … kand. ped. nauk : 13.00.02 “Teoriia ta metodyka navchannia muzyky i muzychnoho vykhovannia” / Bodnaruk Iryna Mykolaivna. – Kyiv, 2006. – 21 s.

Padalka H. M. Estetychna spriamovanist formuvannia tvorchykh yakostei maibutnikh pedahohiv-muzykantiv / H. M. Padalka // Pedahohichni nauky : Teoriia i praktyka estetychnoho vykhovannia v umovakh sotsiokulturnoi transformatsii : zb. nauk. prats. – Berdiansk : BDPU, 2006. – Vyp. № 2 – S. 93-99.

Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodya vykladannia mystetskykh dystsyplin) / H. S. Padalka. – Kyiv : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.

Pedagogika : ucheb. posobie dlya studentov ped. in-tov / pod. red. Yu. K. Babanskogo. – Moskva : Prosveshchenie, 1983. – 608 s.

Tanko T. P. Teoriia ta praktyka muzychno-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh zakladiv u pedahohichnykh universytetakh : avtoref. dys. … dok. ped. nauk : spets. 13.00.04 “Teoriia i metodyka profesiinoi osvity” / T. P. Tanko. – Kharkiv, 2004. – 44 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-08

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ