МЕТОДОЛОГІЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • В. А. Балакірєва

DOI:

https://doi.org/10.31392/155409

Ключові слова:

методологія, методологічні підходи, підготовка майбутніх учителів, трудова діяльність

Анотація

У статті обґрунтовано методологічні підходи підготовки майбутніх учителів до трудової діяльності молодших школярів. Доведено актуальність означеної проблематики в умовах сучасної України. З’ясовано, що педагогічна наука накопичила чималий досвід з визначення сутності та шляхів реалізації методологічних підходів. Зазначені підходи визначають сьогодні основні тенденції і принципи побудови змісту та технологій професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи, оскільки аналіз теоретичних розробок і питань практики вказує на необхідність її модернізації.

Посилання

Afanasev V. G. Obshchestvo: sistemnost, poznanie i upravlenie / V. G. Afanasev. – Moskva : Politizdat, 1981. – 432 s.

Volkova V. N. Teoriya sistem : uchebnoe posobie / V. N. Volkova, A. A. Denisov. – Moskva : “Vysshaya shkola”, 2006. – 511 s.

Gluzman N. A. Sistema formuvannya metodiko-matematichnoї kompetentnostі maybutnіkh uchitelіv pochatkovikh klasіv : avtoref. dis. ... d-ra ped. nauk : 13.00.04 “Teorіya і metodika profesіynoї osvіti” / N. A. Gluzman. – Lugansk, 2011. – 44 s.

Husak P. M. Teoriia i tekhnolohiia dyferentsiiovanoho navchannia maibutnikh vchyteliv pochatkovykh klasiv shkoliariv : avtoref. dys. … dok. ped. nauk : 13.00.01. (Zahalna pedahohika) / P. M. Husak. – Kyiv, 2000. – 40 s.

Zagvyazinskiy V. I. Metodologiya i metodika didakticheskogo issledovaniya / V . I . Zagvyazinskiy. – Moskva : Pedagogika, 1982. – 160 s.

Savchenko O. Ya. Kompetentіsna spryamovanіst novikh navchalnikh program dlya pochatkovoї shkoli / O. Ya. Savchenko // Gіrska shkola ukraїnskikh Karpat. – 2015. – № 12-13. – S. 39-46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-02

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ