МЕТОДОЛОГІЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31392/155409Ключові слова:
методологія, методологічні підходи, підготовка майбутніх учителів, трудова діяльністьАнотація
У статті обґрунтовано методологічні підходи підготовки майбутніх учителів до трудової діяльності молодших школярів. Доведено актуальність означеної проблематики в умовах сучасної України. З’ясовано, що педагогічна наука накопичила чималий досвід з визначення сутності та шляхів реалізації методологічних підходів. Зазначені підходи визначають сьогодні основні тенденції і принципи побудови змісту та технологій професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи, оскільки аналіз теоретичних розробок і питань практики вказує на необхідність її модернізації.Посилання
Afanasev V. G. Obshchestvo: sistemnost, poznanie i upravlenie / V. G. Afanasev. – Moskva : Politizdat, 1981. – 432 s.
Volkova V. N. Teoriya sistem : uchebnoe posobie / V. N. Volkova, A. A. Denisov. – Moskva : “Vysshaya shkola”, 2006. – 511 s.
Gluzman N. A. Sistema formuvannya metodiko-matematichnoї kompetentnostі maybutnіkh uchitelіv pochatkovikh klasіv : avtoref. dis. ... d-ra ped. nauk : 13.00.04 “Teorіya і metodika profesіynoї osvіti” / N. A. Gluzman. – Lugansk, 2011. – 44 s.
Husak P. M. Teoriia i tekhnolohiia dyferentsiiovanoho navchannia maibutnikh vchyteliv pochatkovykh klasiv shkoliariv : avtoref. dys. … dok. ped. nauk : 13.00.01. (Zahalna pedahohika) / P. M. Husak. – Kyiv, 2000. – 40 s.
Zagvyazinskiy V. I. Metodologiya i metodika didakticheskogo issledovaniya / V . I . Zagvyazinskiy. – Moskva : Pedagogika, 1982. – 160 s.
Savchenko O. Ya. Kompetentіsna spryamovanіst novikh navchalnikh program dlya pochatkovoї shkoli / O. Ya. Savchenko // Gіrska shkola ukraїnskikh Karpat. – 2015. – № 12-13. – S. 39-46.