ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙН-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПРОЕКТНО-ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • В. М. Бовсунівський

DOI:

https://doi.org/10.31392/155829

Ключові слова:

дизайн-компетентність, проектно-художня діяльність, дизайн, післядипломна педагогічна дизайн-освіта, проблемно-розвивальне навчання

Анотація

У статті проектно-художня діяльність розглядається в контексті навчання технологій. Актуалізовано стан дослідження дизайн-компетентності у наукових джерелах. Розглянуто проблему підготовки вчителя технологій до формування в учнів основ матеріально-художньої культури; розкрито педагогічні умови формування дизайн-компетентності вчителів технологічної освіти в процесі післядипломної проектно-художньої діяльності на основі компетентнісного підходу. Запропоновано один із шляхів реалізації компетентнісного підходу у післядипломній освіті, який передбачає поетапне застосування методів проблемно-розвивального навчання в системі організаційних форм, яка структурно і функціонально детермінує досягнення слухачами курсів продуктивних, творчих рівнів знань, умінь, якостей.

Посилання

Abulkhanova K. A. Psikhologiya i pedagogika / K. A. Abulkhanova. – Moskva : Sovershenstvo, 1998. – 318 c.

Buch G. Obektno-orientirovannoe proektirovanie s primerami primeneniya : per. s angl. / Gradi Buch. – Moskva : Konkord, 1992.

Hladkova V. Akmeolohichni aspekty rozvytku tvorchoi osobystosti maibutnoho fakhivtsia / V. Hladkova // Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity. – 2002. – № 6.

Tymenko V. P. Intehrovana diialnist yak pervynna diahnostyka intelektualnoi obdarovanosti. / V. P. Tymenko // Robota z obdarovanymy uchniamy : materialy kruhl. stolu. – Kyiv : IOD, 2008. – S. 26-32.

Tymenko V. P. Kompleksna metodyka diahnostky yak teoretyko-metodolohichna problema / V. P. Tymenko // Obdarovani dity – intelektualnyi potentsial derzhavy : materialy nauk.-prakt. konf. – Kyiv : IOD, 2008. – S. 85-86.

Tymenko V. P. Kontseptsiia tekhnolohii rozvyvaiuchoho navchannia “dyzain-osvita” / V . P . T ymenko // Reklama i dyzain v umovakh hlobalizatsii vyshchoi osvity ta informatsiinoi intehratsii : zb. nauk. pr. – Kyiv : Instytut reklamy, 2004. – Vyp. 3. – S. 309-312.

Ananev B. G. Osobennosti vospriyatiya prostranstva u detey / B. G. Ananev, V. V. Rybalka. – Moskva : Prosveshchenie, 1964. – 120 s. Tymenko V. P. Hromadianske vykhovannia osobystosti v protsesi dyzain-osvity / V . P . T ymenko // Naukovi i osvitianski metodolohii ta praktyky. – Kyiv : TsHO NAN Ukrainy, 2003. – S. 600-610.

Slabko V. M. Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv tekhnolohii do navchannia osnov dyzainu : monohrafiia / Volodymyr Mykolaiovych Slabko. – Kherson : FOP Hrin D. S., 2014 . – 240 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-02

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ