ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ

Автор(и)

  • І. М. Галаган

DOI:

https://doi.org/10.31392/155843

Ключові слова:

комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання, професійна підготовка, освітній процес, навчання фахових дисциплін, технічні засоби навчання

Анотація

У педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу відбуваються суттєві зміни, пов’язані з внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватні сучасним технічним можливостям і сприяти гармонійному входженню людини в інформаційне суспільство. У цьому сенсі комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання покликані стати не додатковим засобом навчання, а невід’ємною частиною цілісного освітнього процесу, що значно підвищують його ефективність. У статті висвітлено сутність психолого-педагогічних особливостей використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у вищому педагогічному закладі освіти. Наведено теоретичне обґрунтування необхідності впровадження комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у навчальний процес ВНЗ. Розглянуто можливості комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання для підвищення ефективності навчального процесу.

Посилання

Amosov N. M. Algoritmy razuma / N. M. Amosov. – Kiev : Naukova dumka, 1979. – 220 s.

Asherov A. T. Formirovanie informatsionnoy kultury budushchikh inzhenerov-pedagogov // Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity : zb. nauk. prats № 10/ A. T. Asherov, T. L. Bogdanova. – Kharkіv : UІPA, 2005. – 284-293 s.

Bent B. Andersen. Multimedia v obrazovanii. ekst : spetsializirovannyy uchebnyy kurs / B ent B. Andersen, Katya Van den Brink ; avtorizovannyy per. s angl. 2-e izd., ispr. i dop. – Moskva : Drofa, 2007. – 224 s.

Vygotskiy L. S. Izbrannye pedagogicheskie issledovaniya / L. S. Vygotskiy. – Moskva, 1957. – 517 s.

Zhaldak M. I. Pedahohichnyi potentsial kompiuterno-oriientovanykh system navchannia matematyky / M. I. Zhaldak // Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia : zb. nauk. prats / redkol. – Kyiv : NPU imeni M. P. Drahomanova. – Vyp. 7. – 2003. – S. 3-16.

Zhaldak M. І. Sistema podgotovki uchitelya k ispolzovaniyu informatsionnoy tekhnologii v uchebnom protsesse : diss. ... d-ra ped. nauk / M. І. Zhaldak. – Moskva : NII SIMO APN SSSR, 1989. – 48 s.

Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid : metod. posib. / avt.-uklad.: O. Pometun, L. Pyrozhenko. – Kyiv : A.P.N., 2002. – 136 s.

Kompiuterno oriientovani zasoby ta multymediini tekhnolohii navchannia : navchalnyi posibnyk / R. S. Hurevych, O. V. Shestopaliuk, L. L. Ko noshevskyi, O. L. K o noshevskyi ; za red. prof. O. V. Shestopaliuka. – Vinnytsia : TOV Firma “Planer”, 2012. – 619 s.

Makarenko L. L. Merezhevi navchalno-metodychni kompleksy yak zasib formuvannia informatsiinoi kultury maibutnikh uchyteliv tekhnolohii / L. L. Makarnko // Naukovi zapysky : [zbirnyk naukovykh statei] / M-vo osvity i nauky, molodi ta sportu Ukrainy, Nats. ped. un-t imeni M. P. Drahomanova. – Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2012. – Vypusk SVI (106). – S. 118-132. – (Seriia pedahohichni ta istorychni nauky).

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky. – Rezhym dostupu : http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf.

Osnovy novykh informatsiinykh tekhnolohii navchannia : posibnyk dlia vchyteliv / Yu. I. Mashbyts, O. O. Hokun, M. I. Zhaldak, N. V. Morze ta in. / Instytut psykholohii im. H. S. Kostiuka APN Ukrainy ; Instytut zmistu i metodiv navchannia. – Kyiv, 1997. – 260 s.

Profesiina pidhotovka maibutnikh inzheneriv-pedahohiv u haluzi okhorony pratsi z vykorystanniam kompiuternykh tekhnolohii : [monohrafiia] / E. N. Abiltarova, L. L . M akarenko, S. M. Yashanov / za nauk. red. S. M. Yashanova. – Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2012. – 429 s.

Tryus Yu. V . Kompiuterno-oriientovani metodychni systemy navchannia matematyky : [monohrafiia] / Yurii Vasylovych Tryus. – Cherkasy : Brama-Ukraina, 2005. – 400 s.

Chekan O. I. Systema doslidzhennia ta klasyfikatsiia kompiuterno-oriientovanykh zavdan / O. I. Chekan // Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii : naukovyi zhurnal. – Sumy : SumDPU imeni A. S. Makarenka, 2014. – № 1 (35). – S. 271-278.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-02

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ