ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE-ДИСКУ СЕРВІСУ GOOGLE APPS У РОБОТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ВНЗ

Автор(и)

  • А. С. Карпенко

DOI:

https://doi.org/10.31392/156386

Ключові слова:

Google-диск, сервіси, Google Apps, ІК-технології, освітній процес, ВНЗ, організаційно-навчальний підрозділ

Анотація

У статті проаналізовано переваги застосування Google-диску сервісу Google Apps у роботі організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ. Розставлено основні акценти щодо застосування Google-диску сервісу Google Apps, завдяки якому відбувається зберігання документації та робота зі спільними документами відповідних підрозділів ВНЗ. Автором статті виокремлено основні переваги Google-диску сервісу Google Apps та розглянуто застосування у роботі організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ. Описано основні характеристики Google-диску сервісу Google Apps. Визначено, що застосування Google-диску сервісу Google Apps є частиною створення певної інформаційної системи, що забезпечує єдиний інформаційний простір сучасного ВНЗ.  Методистом організаційно-навчального підрозділу (НМЦ досліджень, наукових проектів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка) розглянуто та представлено на конкретному прикладі ефективне застосування Google-диску сервісу Google Apps під час зберігання та обробки документації при організації освітнього процесу. Визначено, що створення та налагодження механізмів побудови корпоративного контенту із залученням Google-диску сервісу Google Apps дозволить співробітникам організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ зберігати, створювати та спільно працювати з документацією під час структурування організації освітнього процесу, що дозволить оптимізувати діяльність організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ, а співробітнику – зберігати документацію та взаємодіяти з іншими колегами.

Посилання

Bykov V. Yu. Teoretyko-metodolohichni zasady modeliuvannia navchalnoho seredovyshcha suchasnykh pedahohichnykh system / V. Yu. Bykov // Problemy ta perspektyvy formuvannia natsionalnoi humanitarno-tekhnichnoi elity : zbirnyk naukovykh prats / za red. L. L . T ovazhnianskoho ta O. H. Romanovskoho. – Vyp. 1 (5). – Kharkiv : NTU “KhPI”, 2003. – S. 64-77.

Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy (z dod. i dopov.) / u klad. i holov. red. V. T. Busel. – Kyiv : Irpin : VTF “Perun”, 2005. – 1728 s.

Riz Dzh. Oblachnye vychisleniya (Cloud Application Architectures) / D zh. Riz. – SPb. : BKhV-Peterburg, 2011. – 288 s.

Karpenko A. S. Optymizatsiia diialnosti orhanizatsiino-navchalnykh pidrozdiliv VNZ zasobamy servisu Google APPS / A. S. Karpenko // Kompiuter u shkoli ta simi. – 2017. – № 5. – S. 34-39.

Karpenko A. S. Korporatyvna poshta Gmail servisu Google Apps yak instrument diialnosti orhanizatsiino-navchalnykh pidrozdiliv VNZ / A . S. Karpenko // I nformatsiini tekhnolohii v osviti : zbirnyk naukovykh prats. – № 30. – Kherson, 2017. – C. 160-169.

Google Drive [Elektronnyi resurs]. – URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Drive (data zvernennia: 25.07.2017).

Oleksiuk V. P. Dosvid intehratsii khmarnykh servisiv Google Apps u informatsiino-osvitnii prostir vyshchoho navchalnoho zakladu / V. P. Oleksiuk // Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia. – 2013. Tom 35. – № 3. – S. 64-73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-12

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ