ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ В УМОВАХ МЕДІАПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/158187Ключові слова:
підготовка, творчий потенціал, медіа-простір, майбутній учитель образотворчого мистецтваАнотація
У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до формування творчого потенціалу в умовах медіапростору. Вивчено проблему розвитку творчого потенціалу студентів, проаналізовано використання медіа-простору у виші і сучасній школі. З’ясовано, що на сьогодні встановилася система професійної освіти майбутніх учителів образотворчого мистецтва, у якій закладено формування професійної компетентності студентів, зокрема й необхідних художньо-професійних умінь засобами медіапростору. Визначено поняття “творчий потенціал”. Сучасна підготовка майбутнього вчителя образотворчого включає в себе синтетичну діяльність, що спрямовується на передачу молодому поколінню досвіду художнього бачення, створення й втілення в матеріалі художнього образу відповідно до естетичних принципів і закономірностей образотворчого мистецтва, з урахуванням новітніх медіа-технологій.Посилання
Zaporozhets T. M. Mediinyi prostir yak seredovyshche zarodzhennia infoliudyny / T. M. Zaporozhets. // Ukrainska mova y literatura v serednikh shkolakh, himnaziiakh, litseiakh ta kolehiumakh. – Kyiv, 2016. – № 3. – S. 23-28.
Kirillova N. B. Mediakultura: ot moderna k postmodernu / N. B. Kirillova. – Moskva : Akademicheskiy Proekt, 2006. – 448 s.
Shkliar V. I. Mas-media i vyklyky novoho stolittia / V. I. Shkliar. – Kyiv : Hramota, 2003. – 48 s.